ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ



ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

http://dpsd.tumblr.com/

http://radioblacksheep.blogspot.com

www.reactfestival.gr




Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

ΠΩΛΕΙΤΑΙ ... ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΟ

ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΗ ΣΥΡΟ (ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ) ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ... ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΟ


ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
ΑΙΘΟΥΣΕΣ, ΘΡΑΝΙΑ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ, ΚΑΜΕΡΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ (ΔΕΠ - 407), ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ, ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, 2 ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΥΠΟΥ LAZY BOY, ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΝΑ ΣΑΠΙΔΙ, ΑΣΑΝΣΕΡ, 2 ΣΚΑΛΕΣ, 60 ΑΒΟΛΑ ΚΑΡΕΚΛΑΚΙΑ, 1 ΓΑΝΤΙ ΚΑΙ 1 ΚΡΑΝΟΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΜΥΝΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΜΙΑ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ, ΠΟΛΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙΑ, ΠΟΛΛΑ (ΖΩΝΤΑΝΑ) ΠΟΝΤΙΚΙΑ, SUSHI BAR, ΜΠΑΣΚΕΤΑ





ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΝΕΟΛΕΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ






ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΘΕΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ...ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΣΤΑΔΙΟ

ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ: 9 €


ΔΩΡΟ ΕΝΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΦΕΤΙΕΡΑ (ΓΑΛΛΙΚΟΥ).
ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
rector@aegean.gr ΤΗΛ: 22510-36230

60 σχόλια:

  1. Ανταλλάσσετε με 2 μανταρίνια (αχρησιμοποίητα) και ένα αλμπουΝ ποδοσφαιριστές 2003-2004 συμπληρωμένο (μου λείπει μόνο Giovanni) ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=xvU1BXm3zQw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυο μήνες τώρα σας ακούω να γκρινιάζετε, αλλά ανάμεσα στις πομπώδεις αερολογίες σας πραγματικά δε βλέπω πουθενά τις αιτίες που σας οδήγησαν στις ενέργειες διαμαρτυρίας. Άραγε υπάρχουν σοβαρά αιτήματα που να τα υποστηρίζει η (πραγματική) πλειοψηφία των φοιτητών σας ή τζάμπα μας τρώτε τα αφτιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ λέμε!
    Όπως χρόνια τώρα ξεπουλάν άλλοι το μέλλον μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αμα σου τρωμε τα αυτια παρε πουλο και αλλαξε καναλι. οσο για το παραμυθακι με αιτηματα κ μειοψηφιες αστο...εχει κουρασει πια και δεν πιανει, τραβα πες το σε κανα παιδακι να το κοροιδεψεις. ΕΛΑ ΠΑΡΕ ΠΑΡΕ..ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα ήταν προτιμότερο η διεκδίκηση λύσεων σε υπαρκτά προβλήματα να συνοδεύεται και με στοιχειώδη σοβαρότητα.
    Αρκετά πια!!!
    Δεν είναι και τόσο μεγάλο αστείο να διασύρετε το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. arketa pia? diladi ti einai auto proeidopoihsh?

    an diavaseis kai to ipoloipo blog 8a reis arketa sovara keimena kai kinhseis.
    mia kinisi me humor den vlaptei
    kai esi anonime ti sovaro kaneis gia pes mas.
    pantos opos kai na exei den xreiazomaste emeis gia na diaseiroume to panepistimio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλυτερα ασοβαροι παρα ανηθικοι σαν ολουσ αυτους που μας εχουν καταστρεψει τις ζωες. οσο για το πανεπιστημιο ασε... ο τορινος κ ο προηγουμενος πρυτανης ασελγησαν οχι μονο το διερυραν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. stin arxi agxothika alla meta ....ti malakies ine autes???sigkentrothite

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ego ime p agxo8ika..vasika den ine oti den exete dikio alla me stenaxwrei poly pou prepi panta na ftanoume se tetio simeio gia na vroume to dikio mas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δυστυχώς οι αγώνες κερδίζονται μόνο με θυσίες, και οι θυσίες σε αυτή την φάση είναι αναγκαστικά συνδεδεμένες με πράξεις επικοινωνιακής ειρωνείας απέναντι στην υπαρκτή ειρωνεία.
    Αν ο κάθε ανώνυμος πιστεύει ότι διασύρεται το πανεπιστήμιο ας σκεφτεί τί έχει πράξει εκείνος και ας αφήσει τις αόριστες προσταγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σορρυ, ο μαρουλακης είμουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. toulaxiston me auti t xioumoristiki prwtovoulia sigoura episkeutikan t blog kapoioi pou prin apa3iousan. estw k ka9usterimena, kapoioi 3upnisan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ακριβώς και αυτό αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. PAIDIA ELATE NA PARETE KAI TO PTDE RODOU...
    PROSWPIKA TO DINW ME OLI MOU TIN KARDIA AN KAI LIGOI THA "ANTISTATHOUN".... KSERETE... EKEINOI POU STIS MEGALES KINITOPOIISEIS ITAN STA CLUB KAI KOLOTRIVNTAN O ENAS STON ALLON ANTI NA EINAI ME MAS STOUS DROMOUS!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Sto paketo perilamvanontai kai ptyxia? tha'prepe! kaneis den ta dinei tzaba! emeis xazoi eimaste? kai apo auta ta wraia ston papyro, se bezaki, na tairiazei me ton toixo mou (kai dwro h korniza)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα αιτήματα τα παρακάμπτετε. Για πλειοψηφία ούτε λόγος. Τη σοβαρότητα... "ασ' τη, δεν είναι για μας". Πετάτε κατηγορίες για ανθρώπους, χωρίς να έχετε στοιχεία. Και θέλετε να λέγεστε μορφωμένοι και άνθρωποι της έρευνας (=φοιτητές)???
    Μήπως θα σας βοηθούσε περισσότερο αν ανοίγατε το Πανεπιστήμιο και παράλληλα και κανένα βιβλίο μπας και γίνετε άνθρωποι; Αλλιώς φύγετε από τη μέση, για να μη στερείτε τη γνώση από αυτούς που τη θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανταλλάσω με
    1) δουλειά στο δημόσιο
    2) λαμογιά με δημόσιο
    3) κουπόνια δια βίου βολέματος
    4) πιστοποιητικά χαρτορίχτρας-καφετζούς από ισότιμο ίδρυμα εξωτερικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αρκετά πια!!! Φτάνει!!!
    Βαρέθηκα να ακούω κάποιους να λένε "αρκετά πια" και "φτάνει"!
    Το τμήμα μας νοσεί και είτε το βλέπουμε, είτε εθελοτυφλούμε, η κατάσταση χειροτερεύει δραματικά χρόνο με το χρόνο!
    Αν δεν φωνάξουμε, δεν θα μας ακούσει κανείς (στην Ελλάδα είμαστε) και δεν υπάρχει ελπίδα να σωθούμε!
    Φτάνει πια!!! Αρκετά!!!
    Βαρέθηκα να ακούω υποσχέσεις!
    Ως φοιτητές αυτού του τμήματος έχουμε ακούσει περισσότερες υποσχέσεις απ' όσες ακούν οι Έλληνες ψηφοφόροι στην προεκλογική περίοδο των βουλευτικών εκλογών.
    Οι υποσχέσεις δεν λύνουν τα προβλήματα, οι πράξεις τα λύνουν! Τις οποίες πράξεις δεν είδαμε ποτέ!

    Αρκετά πια!!! Φτάνει!!!
    Η υπομονή μας έχει εξαντληθεί εδώ και καιρό!

    Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο, με χιλιάδες υποσχέσεις φορτωμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. eiste zoa re ti skata nomizete oti kanete? ilithioi kai h ilithia sas sxolh mixanikon kalathoplextkis lolz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα,είτε καλημέρα αναλόγως..
    Λοιπόν ο κόσμος χαιρετάει πρώτα, δεύτερον είναι απίστευτη η συμπεριφορά παρά απίστευτα όλα αυτά που συμβαίνουν.Πραγματικά δεν το πιστεύω και δεν αναγνωρίζω αυτή την συμπεριφορά.Σίγουρα δεν είναι απο εδω(Ελλάδα).Πάντως αν πρέπει να το αποδόσω κάπου είναι τα εξης:μεγαλύτερη επαφή με Η/Υ αποτι με φυσικότερες πραγματικές επαφές,κακή χρήση Η/Υ,πολυ μμε(με ακανόνιστη σειρά),ανοσία στη θέαση νεκρού-αίματος-πολέμων,σχολική μόρφωση
    " ο καθένας το δικό του Προπο" και οικογενειακό περιβάλλον απροσδιόριστο,ντύσιμο επίσης απροσδιόριστο,σε όλα αυτά..αν οχι απο άλλο έθνος. Παίδιά βάλτε τα μαζί μου το προτιμώ,γιατι σαν έλληνες κάποιος πρέπει να μας φταίει,και γιατί σίγουρα οτι ειπώνεται, για μας Δεν πρέπει να μείνει έτσι,πρέπει να γκρινιάξουμε σαν κατίνες.Λοίπον για να συμμαζευτούμε όλοι μπας και κάνουμε κάτι κι οχι να τρώμε απ'τα έτοιμα..ξέρετ'εσεις,μαμά..μπαμπά..Απο την στιγμή που πατάμε τα 18 ..αντε! 20 (μην νευριαζεις)και είμαστε ενήλικες αρα συμπεριλαμβανόμαστε και ως ενήλικες μαζί με την μαμά και το μπαμπά κλπ.έχουμε υποχρέωση να βελτιώνουμε την ζωή μας κι απο μόνοι μας.
    Ο νοων νοήτω.Με πολλή Αγάπη,μια φίλη σας και συνάνθρωπός σας.
    Φιλάκια.

    ΥΓ.σαν φοιτητές μην σκέφτεστε μόνο αν το πτυχίο όντως καταλήξει σε κάποιο επάγγελμα,έχει κι άλλα προσόντα το καημένο,γιαυτο το παίρνουμε...για σκεφτητε τα λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. bravo sugxaritiria gia ti protoboulia!!!!!!!!!! poliste eseis protoi giati kapoioi alloi ksepoulane ta oneira sas piso ap ti plati sas!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. βραστούς βραστούς θα φάμε τους αστούς & τους γραφειοκράτες στο φούρνο με πατάτες!!!!

    Έλα πάρε πάρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. στη τιμή περιλαμβάνονται:
    χαμένα όνειρα για επαγγελματική αποκατάσταση (ποιος ενδιαφέρθηκε για το τι θα κάνουν οι απόφοιτοι?)
    χαμένα όνειρα για μια σχολή που θα ταν τομή (μουαχαχα)
    χαμένα οράματα που τα βλέπει πλέον μόνο ο πρόεδρος σε κάθε ορκωμοσία
    χαμένος πρόεδρος που φαίνεται μόνο όταν υπάρχουν φλας
    χαμένες ώρες από μαθήματα που δε γίνονται γιατί οι καθηγητές δε ζούνε στη Σύρο & δεν ευκαιρούν πάντα να μας κάνουν τη τιμή
    ανυπαρξία οργάνωσης, προγράμματος, στόχων (εκτός & αν στόχος είναι οι μισθοί τω καθηγητών), εγκυρότητας, φερεγγυότητας,

    Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Διόρθωση: οι 407 δεν πωλούνται γιατί είναι μισθοφόροι ευκαιρίας (εθελοντές)
    Διευκρίνηση: το τμήμα διαθέτει καλή πελατεία που πρόκειται να εξασφαλίσει σταθερό εισόδημα για το ακίνητο για τουλάχιστον 20 χρόνια ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. genikws sto tmhma mas tin exoun dei oloi poli dithen koultoura kai anarxia ktl ktl kai de katalavainoun pws yparxoun kapoioi pu theloun na sinexisoun vreite prwta thn taytothta sas ti eiste k poioi k meta kanete ayta pu kanete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. προφανώς, ανώνυμε (11:07πμ και άλλους νωρίτερους), κάποιοι έχουν βρει την ταυτότητα τους και για αυτό ακριβώς επιμένουν να κάνουν κάτι για την κατάστασή μας...όσο για το "δήθεν κουλτούρα και αναρχία" δείχνει πως πραγματικά δεν θέλησες ποτέ να συμμετέχεις σοβαρά και να ακούσεις έστω, συμφοιτητές σου που στην τελική προσπαθούν να κάνουν κάτι για προβλήματα που είναι και δικά σου!!λες πως θες να συνεχίσεις με τις σπουδές σου και σε καθυστερούν, μάλλον θα έχεις βρει ιδανικές προοπτικές για το μέλλον σου, οπότε αν θες ή μοιράσου τις με τους υπόλοιπους μπας και τους διαφωτίσεις ειδάλλως κατάλαβε ότι αυτό γίνεται για να βοηθήσει όλους μας και καλό θα ήταν να συμμετέχεις.
    [έχουμε επανηλειμμένα πει να γράφουμε τα ονόματά μας...ας έχουμε τουλάχιστον το θάρρος της γνώμης μας]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κάθε νέα γενιά, όπως κι η προηγούμενη, θα υποθηκεύσει το μέλλον της επόμενης όταν βολευτεί, εφόσον δεν αλλάζει παράδειγμα, πράγμα πολύ δύσκολο, κι επομένως, σύμφωνα με το τρέχον, εντελώς αδιάφορο
    jose

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα από τη Χίο. Βρίσκω την τόλμη και την αποκοτιά σας δημιουργική και νιώθω την ανάγκη να σας πω μπράβο που η κινητοποίησή σας δεν σημαίνει "λουκέτο" στην αντιπαράθεση απόψεων, καταστροφή, άρνηση. Αναμφίβολα όλα αυτά έχουν πολύ βαρύ κόστος για πολλούς συνάδελφους διδάσκοντες. Εύχομαι να μη το αγνοήσετε. Να μη το υποτιμήσετε. Κάτι τέτοιο θα δυσκόλευε την αναζήτηση κάποιας διεξόδου. Το πολύ στενάχωρο είναι ωστόσο ότι σε αυτήν την ομοβροντία της διαμαρτυρίας σας οι σχολιασμοί είναι ανώνυμοι. Τόσοι πολλοί ζηλεύουν πια την ασφάλεια της κουκούλας στην ακαδημαϊκή δημοκρατία μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είναι πραγματικά στενάχωρο που πολλοί προτιμούν να κρυφτούν πίσω από την ανωνυμία της δικτυακής τους υπόστασης. Λόγω του ότι κάποια μηνύματα είναι προφανώς προερχόμενα από κύκλους αντίθεσης προς την δράση των φοιτητών θα πρότεινα σε όλους να αναλογιστούμε το κόστος της μη εποικοδομητικής επικοινωνίας. Η ανωνυμία συνοδευόμενη από στοχασμούς και υποδείξεις λογοκεντρικής ηθικής δεν έχει παρά ως αποτέλεσμα την συντήρηση του ιδεολογικού χάσματος. Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι ας το πράττει ανοικτά.

    Ο στόχος του πανεπιστημίου-ώς-έννοια-και-ύπαρξη είναι να διαφυλάξει τον (α)προϋποθέτο χαρακτήρα του για την διάχυση της γνώσης και την συγκρότηση χαρακτήρων, μέσα από ένα πνευματικά συγκρουσιακό κλίμα που σκοπό έχει την επικοινωνία.

    Το πανεπιστήμιο επαγγέλλεται-ομολογεί ανοικτά την ανάγκη του για διάλογο, υπόσχεται μια άνευ ορίου δέσμευση σε αυτή την δράση.

    Ας μην το χάσουμε, και ας διαφωνούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον Μόδεστο. Οι περισσότεροι εδώ στο blog γνωριζόμαστε. Αυτοί που υποκρίνονται είναι είτε άσχετοι που έρχονται να πουν το κοντό τους και το μακρύ τους και κάποιοι οι οποίοι κάνουν τους συμβουλάτορες. Δεν μπορώ να κρύψω ότι σε όλους έχει μπει η ιδέα ότι μερικοί από αυτούς είναι και από τους καθηγητές μας. Ντροπή πάντως αν είναι έτσι.

    Αν έχετε κάτι να πείτε βάλτε όνομα και μιλήστε σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σιγά την αξιοπιστία του blog και της επικοινωνίας μέσω αυτού! Μόνο φαρσικά μπορεί κανείς να εκλάβει τα παραπάνω...
    mushi-sushi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. GIATI TSAKONESTE RE PAIDIA ..PITE KAI SE MAS TI ENOEITE ..ME DYO LOGIA ..OXI TOSA POLA!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τα blog ευτυχώς ή δυστυχώς σου δίνουν τη δυνατότητα να κρατάς την ανωνυμία σου. Έχει μάλιστα ξεσπάσει αυτές τις μέρες διαμάχη ανάμεσα στους bloggers και ορισμένους μεγαλοδημοσιογράφους. Προσωπικά δεν με πειράζει καθόλου ούτε η ανωνυμία, ούτε το ψευδώνυμο...εξάλλου κ γω ψευδώνυμο χρησιμοποιώ, άσχετα αν με ξέρουν όλοι οι συμφοιτητές μου, κ αν μου ζητηθεί μπορώ να δώσω τα στοιχεία μου (εξακρίβωση!).

    Τώρα όσον αφορά την κίνηση της πώλησης, είναι φυσικά μία κίνηση ειρωνίας - σουρρεαλισμού - ντανταϊσμού (δεχτείτε τον όρο) η οποία έχει περιεχόμενο...το οποίο για μένα προσωπικά δεν τέθηκε από τους πωλητές.

    ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ....μα καλά, αυτός ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ δεν αντέδρασε...μήπως να του στείλουμε καμία πρόταση για την αγγελία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Olopsuxa sas euxomai na breite agorastei pu pragmatika tha ependusei se auto..tote isws bgeite kerdismenoi kai eseis oi idioi pou to poulate...
    afou kaneis den epraxe ta deonta gia na exasfalisete ena (oxi bebaio) alla ena opoiodhpote "aurio".
    afou polloi sas flomwsan sto "tha" kai sto isws" kai sto "tha to syzhthsoume allh stigmh"..Thelw episis na dhlwsw th xara mou enas kathigitis apo th Xio brhke to xrono oxi apla na steilei to sxolio alla na katadeixei thn anwnumia pisw apo thn opoia kai egw tha mporousa na pw se olous stous anwnumous pou katakrinoun me to etsi thelw "ante sto diaolo"..einai kairos pou h anwnumia sas egine sunwnumh tou onomatos sas...mia anwnumia pou sunodeuete apo Anandria ekdhlwshs ths tautothtas sas, mia Agnoia gia ta tektenomena sto xwro ths ekpaideushs (sthn periptwsh mas sth Syro), mia Aneuthinothta apenanti se auta gia ta opoia tha eprepe kai eseis na diekdikeite para na boleueste pisw apo mpampades mamades k kommata...
    k opws leei k o lazopoulos
    E NAI KURIA MOU TO POULAME TO RHMADI AFOU ANTI NA MAS ZEI TO ZOUME EMEIS!!POULA TO...

    prosferw to ptuxio mou pou thewritika tha apokthsw se merikous mhnes apo to TPTE mutilinis..thelw mia megalh korniza na to balw kai na anarwtiemai ti tha to kanw...
    an den einai eparkhs h prosforas logw riskou(to na mhn perasw ta teleutaia 10 mathimata pou thelw einai lelogismeno risko..)
    prosferw enan apisteuta megalo pako shmeiwsewn o opoios mporei na xrhsimopoihthei me pollous tropous...anakuklwsh ,saites, kwloxarto einai merikes endeiktikes...

    anwnume katakriti otan breis ta karudia na miliseis me tautothta kai na epixeirhmatologhseis giati de s aresei o tropos me ton opoio diekdikoume auta pou alloi mas etaxan gia sigoura tote xanasteile..mexri tote toumpeki..gege?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. pros thn omada pwlhshs

    elpizw na mhn sas enoxlei na steilw to link sas sto mail tou lazopoulou..mporei an akousteite ligo kalutera na kinithei kanas kwlobouleutakos pou mono na ta xunei xerei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν νομίζω ότι απλά πρόκειται περί θέματος προσωπικής προτίμησης για την ανώνυμη ή την επώνυμη συμμετοχή. Το blog ως τεχνολογικό εργαλείο μας προσφέρει την δυνατότητα να επιλέξουμε. Είναι ευθύνη μας όμως να αξιολογήσουμε το πλαίσιο -υποθέτω το ακαδημαϊκό και όχι όπως αναφέρει ο ανώνυμος φαρσικό/κουτσομπολίστικο- στο οποίο συμμετέχουμε και για το οποίο δρούμε και ενδιαφερόμαστε και έμπρακτα μέσω της επιλογής μας να διαφυλάξουμε τους στόχους μας, αν έχουμε.

    Ομολογώ ότι η ποικιλία που παράγεται από τα, πολλές φορές ακραία άστοχα ή και εύστοχα, σχόλια των ανωνύμων είναι ενδιαφέρουσα. Παρ' όλ' αυτά δεν νομίζω ότι συνάδει πάντοτε με τον ακαδημαϊκό χαρακτήρα του σεβασμού προς τον άλλο. Πρέπει να το εξετάσουμε.

    Προσωπικά θέλω να πιστεύω ότι η αρχή της επικοινωνίας μας στα πλαίσια του πανεπιστημίου-χωρίς-όρια είναι το δικαίωμα του ίδιου του πανεπιστημίου-ως-συλλογικότητα να αναστοχαστεί, να επινοήσει και να θέσει τα δικά του ευέλικτα όρια χωρίς να χάσει την υπόσταση του. Αν θέλουμε να προτείνουμε/πετύχουμε κάποια κοινωνική αλλαγή ίσως θα έπρεπε να ξεκινήσουμε από μικρές αλλαγές στο κοντινό μας ορίζοντα -κάτι που πιστεύω ότι η κοινότητα το πετυχαίνει αρκετά καλά. Έχω την εντύπωση όμως ότι σε μερικά σημέια αφήνουμε πράγματα και καταστάσεις να μας διαφεύγουν (π.χ. την ποιότητα των υβριστικών σχολίων, την διαφορά μεταξύ εποικοδομητικής και όχι σάτιρας κτλ).

    Ίσως ξεκινώντας από την ανεύρεση του εαυτού μας -αν θέλουμε εν τέλει να τον γνωρίσουμε- να ενδιαφερθούμε και για το κοντινό κοινωνικό μας περιβάλλον που στην παρούσα είναι και το ακαδημαϊκό και που δυστυχώς ή ευτυχώς έχει τις αξίες του, αξίες που και εμείς του θέτουμε. Κατά την ταπεινή μου γνώμη αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. modeste όλα καλά όλα όσα είπες αλλά μας στέλνουν περισσότερο για ένα καλύτερο εσωτερικό ψάξιμο - ομαδική ψυχοθεραπεία παρά σε επί της ουσίας κουβέντα για το γενικότερο θέμα της παιδείας & το ειδικότερο της κατάστασης του τμήματος στη Σύρο,
    με τη κίνηση αυτή η οποία όπως όλοι θα πρεπε ν αναγνωρίσουν είχε μια αρκετή καλή δόση χιούμορ δε θέλαμε να δείξουμε τη ψυχοπαθολογία του φοιτητικού κινήματος αλλά να ταρακουνήσουμε λίγο τα λιμνάζοντα νερά & να γίνει αφορμή για ουσιαστικό διάλογο επί της ουσίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. gia apofigi pareksigiseon to parapano den to egrapsa ego.
    den 8elo kan na to sxoliaso.

    archimidis / archi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Λόγω του ότι αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει η τάση/διάθεση για προβοκατόρικη συμμετοχή στο blog προτείνω να εξετάσετε το ενδεχόμενο ενός κάποιου filtering.

    Αντι-ελευθεριακό ως ιδέα, αλλά όπως φαίνεται κάποιοι εκμεταλλεύονται το αντίθετο, εις βάρος της εικόνας της όλης δράσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συμφωνώ και προσωπικά αντιλαμβάνομαι τον σκοπό της δράσης όπως και το ειρωνικό (σουρεαλιστικό που λέει και ο gimanin) του χαρακτήρα της, δεν τίθεται θέμα γι' αυτό.

    Αν δεν έγινε απόλυτα ξεκάθαρο, αναλύω.
    Η βασική μου πρόταση εστιάζει στην ανάγκη της απόφασης για τον σεβασμό του άλλου και δεί την αποφυγή άστοχων υβριστικών σχολίων προς πρόσωπα. Το ότι κάποιοι έχουν διαφορετική γνώμη ή πολιτική/κοινωνική ιδεολογία δεν σημαίνει ότι πρέπει να επιτρέπουμε στον εκάστοτε "ετερόφρωνα" μέσω του μέσου που έχουμε εδραιώσει (π.χ. blog) να τους εξευτελίζουν σε προσωπικό επίπεδο. Εδώ πρέπει να διακρίνουμε προσεκτικά την διαφορά μεταξύ ελευθερίας, αντίστασης, ετεροφροσύνης/προσωπικής γνώμης, αρχές που είναι επάλληλες με κάθε πεδίο της ακαδημαϊκής κουλτούρας.

    Το ίδιο πιστεύω ισχύει και για την σάτιρα (δεν εστιάζω τόσο στο ΠΩΛΕΙΤAI όσο στα προσωπικά σχόλια). Κατά την γνώμη μου υπάρχει ένα ευρύ φάσμα για τον ορισμό της. Ας επιλέξουμε μια μορφή άσκησης της σάτιρας που δεν εξευτελίζει, αλλά με λεπταίσθητους χειρισμούς εστιάζει να αφυπνίσει και να επικοινωνήσει τα μηνύματα που το πανεπιστήμιο ως θεσμός θέλει να στείλει τόσο, αυτοαναφορικά, στα μέλη του, όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Το πανεπιστήμιο, ως έχει και συντηρείται στην εποχή που ζούμε, μόνο του αυτοξευτιλίζεται και αυτοσατιρίζεται ως θεσμός από τη στιγμή που δέχεται να λειτουργεί υπό το καθεστώς εξυπηρέτησης ύπουλων μικροκομματικών κινήσεων που στόχο έχουν τη συντήρηση της εξουσίας μέσα και έξω από αυτό. παραδείγματα όλοι γνωρίζουμε από όλα τα "Μεγάλα" ιδρύματα της χώρας. Τη στιγμή λοιπόν που ένας προστάτης της παιδείας, της ελευθερίας και της δημοκρατίας, τα ξεπουλά όλα στο όνομα της εξουσίας και των συμφερόντων, τότε εμείς που επιλέγουμε σαν τμήμα να μην υπηρετήσουμε αυτές τις τακτικές, μετράμε τι μας έχει μείνει.
    Όποιος έχει διαβάσει τα περιεχόμενα του blog ή απλά φοιτά εδώ, γνωρίζει ότι τη γνώση του Μηχανικού Σχεδίασης Π.Σ. δεν την παίρνουμε πραγματικά, ότι αντιπροσωπεύει ένα πανεπιστήμιο ξεπουλιέται συστηματικά καθημερινά όπως περιέγραψα πρότινος, τότε τι μας μένει; Θρανία, σκάλες και κτήρια που επίσης δεν επαρκούν για την επαρκή εκπαίδευσή μας. Μήπως πρέπει να τα πουλήσουμε λοιπόν και αυτά; διότι όπως τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, τότε σίγουρα 100 θρανία, 2 γαμάτα ασανσέρ και 10 κάμερες παρακολούθησης (!!!!!!!!!) σίγουρα δεν κάνουν πανεπιστήμιο.
    Πουλάμε ότι έμεινε από το εργοστάσιό τους.
    Αλλά δεν σταματάμε εκεί.
    Ξεκινάμε από την αρχή, προσπαθούμε και θυσιαζόμαστε ώστε να το φτιάξουμε το πανεπιστήμιό μας. Κομμάτι κομμάτι, βήμα βήμα, έτσι ώστε όταν επιστρέψουμε στις αίθουσες να ξέρουμε ότι βρισκόμαστε σε πανεπιστήμιο που παρέχει γνώση και σκέψη, που προσφέρει ανθρώπους στη κοινωνία έτοιμους να την υπηρετήσουν και να συνεισφέρουν στην πρόοδό της και όχι εξειδικευμένους δούλους, αορίστου ιδιότητας (στη περίπτωσή μας κατά γνώσεις και ΤΕΕ) που θα υπηρετήσουν εξουσίες και οικονομικά συμφέροντα και θα συμβάλουν στην αποχαύνωση της κοινωνίας και την εκδούλευση της.
    Όσοι λοιπόν παρεξηγούνται πουλώντας το πανεπιστήμιό μας, ας αναλογιστούν τί είναι πανεπιστήμιο, τί έχουμε, τί πρέπει να αλλάξει ώστε να γίνει όπως το θέλουμε (όλοι, διότι ανήκει στην κοινωνία και όχι μόνο στους φοιτητές του) και τότε θα δουν ότι είναι δίπλα μας. Μπορεί να μην συμφωνούν με τη στρατηγική μας αλλά εμείς είμαστε εδώ, ανοικτοί για να βρούμε κοινό δρόμο ώστε να αλλάξει αυτό, και όταν θα έρθει όλη η κοινωνία εδώ, τότε αυτόματα θα έχουμε κερδίσει πίσω το πανεπιστήμιο μας.
    Τέλος θέλοντας να αποφύγω εσωτερικές παρεξηγήσεις και διχασμούς, ευχαριστώ τους διοικούντες του τμήματός μας και τους διδάσκοντες που δεν προσπάθησαν να μολύνουν τον υγιή σύλλογο μας με κομματικές ανηθικότητες και αυτό είναι το ελάχιστο που οφείλουν να κάνουν ως ακαδημαϊκοί (αλλά στις εποχές που ζούμε πρέπει να ευχαριστούμε και τον θεό διότι μπορούμε να προσπαθούμε να σκεφτούμε). Δεν λέω ότι είναι ιδανικοί, διότι δεν είναι. Δεν λέω ότι διοικούν τέλεια, διότι δεν το κάνουν. Δεν λέω ότι διδάσκουν σωστά διότι επίσης δεν το κάνουν όλοι. Αλλά και αυτοί ξέρουν ποιοι είναι και εμείς, αυτοί που είναι δίπλα μας και αυτοί που βρέθηκαν τυχαία στο ελληνικό πανεπιστήμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πολύ θα ήθελα να πιστέψω ότι το παραπάνω νηφάλιο κείμενο αντιπροσωπεύει την φοιτητική κοινότητα του τμήματος στην Σύρο. Πράγματι, πολλοί διδάσκοντες βρέθηκαν τυχαία ή έχουν ξεχάσει γιατί βρέθηκαν στο πανεπιστήμιο, όμως η ίδια τυχαιότητα οδηγεί και τους περισσότερους απόφοιτους λυκείου στην εισαγωγή και κυρίως στην αποφοίτηση από το πανεπιστήμιο (και το υπόλοιπο της ζωή τους, ως επί το πλείστον). Η απόδραση από την δουλεία στο σύστημα για την οποία προγραμματιζόμαστε από την γέννησή μας οπωσδήποτε απαιτεί αγώνα, εξωτερικό (που αναγνωρίζεται), αλλά κυρίως εσωτερικό: ενάντια στην ελάχιστη προσπάθεια και το βόλεμα, ενάντια στην απαξίωση και καταπίεση του άλλου, ενάντια στην ασχήμια που βαφτίζουμε "ανθρώπινη" συμπεριφορά. Όλη αυτή η ιστορία, όπως κι η προηγούμενη του εαρινού του 2007 που προδώθηκε χάριν του πολύτιμου εξαμήνου (αίσχη που αποδέχθηκαν διδάσκοντες και διδασκόμενοι) και της καπήλευσης του φοιτητικού κινήματος από κομματικούς μηχανισμούς (ευτυχώς, οι παρόντες εξαιρούνται), δεν θα έχει καμία σημασία αν δεν οδηγήσει σε προσωπική ανύψωση και απέκδυση από όλα αυτά τα κουρέλια που φορέσαμε και τα διαφημίζουμε ως "βιοτικό επιπέδο" και "επιτυχία". Αν δεν μας πείσει ότι η ζωή μας δεν είναι μια αλληλουχία τυχαιοτήτων, αλλά συνέπεια των πράξεών μας για τις οποίες και φέρουμε πρώτα εμείς την ευθύνη. Αν δεν καταδείξει ότι δεν μπορούμε να είμαστε ελεύθεροι αν δεν μπορούμε εμείς να λύνουμε τα προβλήματά μας και περιμένουμε τον Άγιο Βασίλη (που φέτος δεν ήρθε). Προσωπικά, χαίρομαι για την δημιουργική αντίδραση του blog, αλλά θλίβομαι από κάποια δήθεν...
    ΓκΡι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μέσα σε 1 ώρα λάβαμε 3 email σας "Επιστολή προς τον Πρύτανη"!! Γίνεστε κουραστικοί!
    ΟΜΑΔΑ ΠΩΛΗΣΗΣ, μη μου ξαναπείς "Άλλαξε κανάλι". Είμαι συντονισμένη στο κανάλι του Πανεπιστημίου Αιγαίου, διότι σε αυτό ανήκω. Βαριέμαι όμως να βλέπω συνέχεια το ίδιο σήριαλ!

    k, ΤΔΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. και το Αιγαίο, ως γνωστόν, ανήκει στα ψάρια του...
    αν κουράζεστε να κοιμάστε περισσότερο, να τρώτε πολλά φρούτα και λαχανικά και να γυμνάζεστε τακτικά
    jose

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. WXXX PAIDIA PAKETO. DIALISTE TO...FTANEI PIA, TIN KOURASAME TIN KOPELA.
    ESU POU KOURAZEIS TOUS UPOLOIPOUS MONO K MONO POU UPARXEIS TO EXEIS SKEFTEI??MIPWS NA EKANES KATI WSTE NA MIN UPARXEIS PLEON?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Egw to mono pou exw na pw einai pws h eksivrish den ejyphretei kanenan kai ypotima ton idio. as mh krinoume tis prakseis twn allwn otan menoume apla ametoxoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν ξεσηκώνομαι, δεν ψάχνω, δεν ξεσπάω
    δεν προχωράω πίσω ή μπροστά
    και όλα αυτά που θέλω να αγαπάω
    δεν μ' ανατριχιάζουν πια

    γύρω μου οι σκιές έχουν παγώσει
    και έχω μείνει με το χέρι απλωμένο
    τι ήθελα να κάνω έχω ξεχάσει
    θα περιμένω ώσπου να θυμηθώ θα περιμένω

    λιώνουν τα μάτια μου στο φως της τηλεόρασης
    με νανουρίζει μια στριμμένη μελωδία
    όσοι περνούν τη χώρα της απόγνωσης
    παθαίνουν αμνησία

    δεν απορώ, ούτε καταλαβαίνω
    πως συνεχίζω να υπάρχω μ' όλα αυτά
    θέλω να βγω από εδώ μέσα και όμως μένω
    σε μια ομίχλη που ναρκώνει την καρδιά

    γύρω μου το τζαμί έχει σπάσει
    και έχω μείνει με το βλέμμα καρφωμένο
    τι ήθελα να δω έχω ξεχάσει

    θα περιμένω, ώσπου να θυμηθώ, θα περιμένω


    Αμνησία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Το φιλτερινγκ του Μοδεστου δεν ακουγεται ασχημο , μιας και εχει καταντησει ενα μποθρδελο το shoutbox . Δεν θα το ελεγα καν αντιελευθεριακο , δεν ειναι αναγκη να πνιγομαστε σε τυπικοτητες και δηθεν ορισμους . Απο την στιγμη που υπαρχει καποις (IP) ο οποιος αποδεδειγμενα εχει ως σκοπο να προπαγανδισει, να αποπροσανατολισει η στην τελικη απλα να ενοχλησει χωρις να προσφερει τιποτα ουσιαστικο (περαν μιας γενικης αισθησης ευφοριας, που δεν ειμαστε σαν και αυτον ακριβως), θα επρεπε να εξεταστει σοβαρα το θεμα. Ακουγεται ασχημο αλλα αν υπαρχει καποιος ο οποιος διασκεδαζει με αυτο τουλαχιστον , ξερω γω τοτε παω πασο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Χριστουλης 2
    genika den exei 3efugei polu i fasi gia na baleis filtra. twra ekatse o sugkekrimenos pou to sunexizei gia polu kairo. stin teliki tou kaneis ena ban k teleiwnei...bebaia, oso gia tin ais8isi eforias pou les, i plaka einai otan briskeis poios einai. eidika otan einai apo to panepistimio opws autos!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλα εχεις δικιο ισως το φιλτερινγκ παρα ειναι τραβηγμενο απο την στιγμη που δεν ειναι πολλα ατομα αλλα μονο ενα ... εφοσον δεν εχει ξεφυγει η κατασταση οντως δεν χρειαζεται ..απλα ρε συ προσπαθεις να διαβασεις κατι στο shoutbox και απλα χανεται η μπαλα σκομα κσι με αυτον τον ενα βλακα... ασε που με κατι αστεια του στυλ "η ομαδα ταδε στο γυμνασιο τωρα" κτλ βλεπω καμια σπυριδουλα μονη της στο μποεμ 3 το βραδυ να περιμενει ομαδα μπραντινγκ :P...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ειμαι μαθητρια λυκειου κ ενδιαφερομαι γ το συγκεκριμενο τμημα. βσκα εχω πανικοβληθει λγ μ ολα αυτα κ σκεφτομαι σοβαρα ν ψαξω κτ αλλο. πειτε μου ρε παιδια τοσο χαλια ειναι τα πραγματα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. no, δεν ειναι τοσο χάλια. Πραγματικά δεν γίνεται να διαμορφώσεις εικόνα για το τμήμα μόνο από αυτό το blog. Ρώτα πολλούς διαφορετικούς φοιτητές και καθηγητές για να μπορέσεις να διαμορφώσεις μια πιο αντικειμενική εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. κατι ασχετο ρε παιδια...

    αλλα μια που σας βρηκα...

    1. για να μπεις στ σχολη πρεπει να δωσεις σχεδιο??

    και 2. Καποιος που δεν εχει ασχοληθει ποτε στη ζωη του με σχεδιο,
    θα ειναι οκ αν περασει σ'αυτο το τμημα;;

    Δινω φετος κ σκεφτομαι αυτο το τμημα...
    αλλα με σχεδιο δεν ειχα ασχολη8ει ποτε..

    Εσεις που σπουδαζετε ηδη, τι λετε??

    ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πολύ φιλολογία ρε παίδες.Τί αγχώνεστε?Κάντε ένα master έξω και μείνετε εκεί για ευνόητους λόγους.Η Ελλάδα είναι καλύτερη όταν την ονειρεύεσαι από μακριά, παρά όταν τη ζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Στην Ελλάδα πουλάει το ''κλασσικό''. Όπου ακούς πολλές φαμφάρες περίμενε μούφα. Τύπου καφές Passion Mountain σε καφετέρια του Ψυχικού.Τον πληρώνεις 12 ευρώ και είναι ένα νερομπουρμπούλι με σιρόπι πικραμύγδαλο.Κάπως έτσι φαντάζομαι και τα δημιουργικά πράγματα σε αυτή τη χώρα. Υπάρχει χειρότερο να βγεις γραφίστας και να φτιάχνεις προσπέκτους για σουβλατζίδικα?Νομίζω ότι η τέχνη δεν αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα στην Ελλάδα.Δεν ξέρω καν αν παράγεται πλεον τέχνη.Οι καρυάτιδες μείνανε κι αυτές πόσο να αντέξουν με αυτά που ακούνε?Κάποτε μας έλεγε μια καθηγήτρια στο σχολείο ''ό,τι και να σπουδάσετε δεν έχει σημασία.Απλά αξίζει να ζήσετε τη φοιτητική ζωή σαν εμπειρία.Το πιο πιθανό είναι να μην ασχοληθείτε με αυτό που σπουδάσατε.'' Δεν θέλω να φανώ απαισιόδοξος, αλλά από καιρό έχω προβλέψει κατρακύλα στην Ελλάδα.Και όταν έρχεται η παρακμή,έρχεται σε όλα.Ενδεικτικά παραθέτω τα στάδια εξέλιξης της ελληνικής κοινωνίας συνοπτικά:
    1.Pro-gossip:Αυτό συμβαίνει μόλις γνωρίζεις άτομα και αρχίζεις να μιλάς
    2.Gossip:Αυτό συμβαίνει όταν φεύγεις για λίγο (πχ πας τουαλέτα)
    3.Meta-gossip:Αυτό συμβαίνει όταν γυρνάς και όλοι έχουν ένα περίεργο χαμόγελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή