ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ



ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

http://dpsd.tumblr.com/

http://radioblacksheep.blogspot.com

www.reactfestival.gr




Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2009

Επίθεση σε περιπολία των ΜΑΤ

Ανοίγουμε αυτό το post για να μπουν όσα σχόλια - τοποθετήσεις - αναλύσεις θέλετε, ώστε να μην μπαίνουν στο chat, να είναι όλα μαζεμένα εδώ.

Το θέμα αφορά την επίθεση που δέχτηκε τη Δευτέρα τα ξημερώματα η περιπολία των ΜΑΤ στα Εξάρχεια. Επειδή η επίθεση σχετίζεται με την εξέγερση του Δεκέμβρη και τους αγώνες μας και με κάποιον τρόπο θα επηρεάσει τη συνέχειά τους, δεν θα θέλαμε να βάλουμε μία κεντρική ανάλυση για post, για να μη φανεί ως "καπέλωμα", αλλά τις δικές σας απόψεις σε ένα άτυπο διάλογο που πιστεύουμε θα συνεχίσει στις συνελεύσεις μας...

Άρθο των κόκκινων αντι-ρεπόρτερ στο
Ιντυ.

22 σχόλια:

  1. Το θεμα ειναι πολυ απλο..Πηγαν 2 τυποι με οπλα και αρχισαν να ριχνουν στον αερα για εκφοβισμο (ειχε κατι σκυλια πιο διπλα). Με το γνωστο πλεον τροπο και 31 σφαιρες που εριξαν εξοστρακιστηκαν!!! Και τελικα πετυχαν τυχαια κατι μπατσους που βρισκονταν τυχαια στην διπλα τυχαια γωνια. Φευγοντας, επειδη ηταν βραδυ και δεν εβλεπαν, εριξαν μια χειροβομβιδα για να φωτισει και να δουν τι πετυχαν (η οποια εξοστρακιστηκε επισης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://pitsirikos.blogspot.com/2009/01/blog-post_1814.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλοί θα μπορούσαν να πουν ότι έχει σχέση με την προηγούμενη δολοφονία και τώρα είμαστε πάτσι (1 – 1), άλλοι θα πουν ότι αυτοί που το έκαναν ήταν (παρα) κράτος, άλλοι (τρομολάγνοι) ότι η τρομοκρατία αναβιώνει από τις στάχτες της και ότι μια νέα οργάνωση δολοφονεί, άλλοι θα πουν ότι ο πολιτικός κόσμος και ο Τύπος έχει στοχοποιήσει την αστυνομία και για αυτό έγινε το γεγονός (ο «Θεός»), άλλοι θα τα ρίξουν γενικά στους κουκουλοφόρους (κλασσικοί), άλλοι θα βρίσουν πάλι τα κωλόπαιδα (ακόμα πιο κλασσικοί)… Και έτσι αρχίζει ένα ακόμα γαϊτανάκι για τους δημοσιογράφους και τις μανιακές γιαγιάδες τηλεθεάτριες…

    Σίγουρα δεν μου αρέσει που πέθανε ένας πολίτης (γιατί και οι μπάτσοι είναι άνθρωποι), αλλά όταν υπάρχει αναβρασμός και προσπαθούν να βάλουν την τάξη, αντί να δουν τι σκατά ζητάμε, τότε έχουμε θύματα. Όπου υπάρχει τάξη υπάρχει και αίμα (τα λέγε το παλικάρι). Όμως, κάποια ερωτήματα γεννιούνται μέσα μου. Γιατί δεν φορούσε αλεξίσφαιρο; Μήπως το θύμα είναι εκτελεστικό όργανο και γνωρίζει ότι κατά την διάρκεια της εργασίας του θα φάει μολότοφ, παναγίες, φτυσιές, σφαίρες κ.τ.λ.

    Αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για αυτό που θα ισχυριστώ… Λοιπόν…
    1-1 δεν μπορούμε να είμαστε. Γιατί; Γιατί αυτοί που τελικά θα κατηγορηθούν για τους πυροβολισμούς θα ψοφήσουν στην φυλακή, ενώ τα παλικάρια του Κούγια θα πάνε honeymoon στην επαρχία ή θα πληρώσουν 60 euro/κομμάτι… ούτε στις δολοφονίες δεν υπάρχει ισότητα, από εκεί να δεις δημοκρατία!!! Το πιο σιχαμερό παρακράτος δεν ήταν πάντα το κράτος; Άρα, ούτε και αυτό ισχύει… Η τρομοκρατία…; Ποιος φτιάχνει τους τρομοκράτες; Ας δούμε τι λένε οι ειδήσεις: « έγινε έλεγχος (γενικά ρε παιδί μου) σε ΕΝΑ παραδοσιακό (η λεπτομέρεια που μετράει) καφενείο στα Εξάρχεια και βρέθηκε ΕΝΑ όπλο»… Ψάχνουν και βρίσκουν κούτσα κούτσα πραγματάκια… Μετά από λίγο: τους ξέρανε, ήταν στα ίχνη τους καιρό και περιμένανε επίθεση (στην αστυνομία αναφερόμαστε φυσικά) … Τις χειροβομβίδες σαν αυτές τις 17Ν, που ακριβώς τις βρήκαν…; "Είμαστε τρομοκράτες όλοι όλοι, είμαστε τρομοκράτες με πρώτο το Μανώλη…" Η αστυνομία γίνεται στόχος από μόνη της, αυτό είναι το μόνο που κάνει σωστά… Δεν χρειάζεται παρέα - βοήθεια… Και αυτό με τα εφτακόσια ευρώ μην το ξανακούσω!!! Ας γίνονταν επιστήμονες ή σκουπιδιάρηδες, τα ίδια θα έπαιρναν και θα ήταν πιο χρήσιμοι στην κοινωνία… Τα δύο τελευταία βαριέμαι και να τα σχολιάσω… Έτσι κατέληξα να είμαι ανάμεσα σε 2 εκδοχές και να μην μπορώ να επιλέξω.
    1/ Είναι προβοκάτσια = Πράξη πρόκλησης και ενεργοποίησης σε δράση (και συγκεκριμένα προβοκάτσια υπέρ της Ελ.Ας). Μήπως κάποια κακά «παιδάκια» εκμεταλλεύονται τον αναβρασμό; Δηλαδή, στην ουσία δεν αποτελεί αντίποινα για τον φόνο του παιδιού ή τρόπο αντίδραση στην εξούσια και στην αστυνομοκρατία, αλλά είναι ένας τρόπος για να στραφούν αλλού τα βλέμματα και να αλλάξει η κοινή γνώμη (κοινώς να την βγάλουν λάδι μερικοί).

    2/ Πρόκειται για άλλη μια δολοφονία που την διέπραξαν οι πολίτες αυτής της χώρας, με την αδιαφορία, με την απληστία, με την ρουσφετολογία, με την άθλια αντιπροσώπευσή τους (αυτό είναι μια εξήγηση πολύ φιλοσοφική και γενική). Αλλά έχουμε ένα πρακτικό πρόβλημα… Οι πολίτες παίρνουν τα «όπλα» από την «εξουσία» απλά για να την σκοτώσουν; Λίγο μίζερο δεν είναι...;

    Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι είμαι σοκαρισμένη από τον τραυματισμό για δεύτερη φορά (όπως και με τον θάνατο), γιατί επισφραγίζεται για άλλη μια φορά ότι έχουμε πιάσει πάτο… Σκάσε και κολύμπα είμαστε, χωρίς οξυγόνο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Agapiti anwnumi , prwton politis dn pethane . Deuteron ws gnwstwn dn einai anthrwpoi.
    Auta lene oi plirofories mou ws twra panw k sta duo themata pou anafereis stin arxi tis deyteris paragrafou.
    Apo kei kai pera oson afora to ti ginetai polu eustoxo einai to post pou egine sto indymedia k erikse se ekeino to shoutbox, panw deksa, i annoula mas ...http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=961789

    as min to vgaloume xameno apo xeri auto to post, epeidi einai grammeno sto indymedia ...auta ta kanoun oi dimosiografoi (ypaliloi) k to kratos (afentiko).

    As analogistoume apla ...ma poly apla ...san poly voliko dn einai to olo xtypima ? San poly aneta den ksefygan autoi oi tromokrates, se ena simeio pou exei pantou trigurw k alles dimiries me oplismenous astunomikous (opoios exei perasei apo kei, kserei - opoios kathetai stin tileorasi tou, mallon oxi). San poly voliko den einai to oti to xtypima egine me to idio oplo pou eriksan k sto lewforeio tis proalles? Mipws den einai k poly voliko to oti to ena egine mesa apo tin panepistimioupoli (giati ws gnwstwn kathe panepistimioupoli exeis tous agrupnous sniper tis na paramoneuoun gia klouves twn MAT) kai to alla sta eksarxeia pou toso poly ithele na katharisei o kurios polydwras k o agapitos Pakis? San poly voliko den einai oti sundeetai me ton thanato tou mikrou Alexi kai tis genikoteres koinwnikes eksegerseis, prowthoumeno ws antipoina, ypodeiknuontas oti kai autoi oi antieksousiastes ( oi opoioi ws gnwstwn tautizontai me oti eksypiretei ta media , apo tromokrates mexri foitites) einai to idio dolofonoi me tous astunomikous ? san poly voliko dn einai oti to thuma einai ena paidi tis mikroteris dunatis ilikias (gia MATatzis) kai oso pio konta ginetai stin ilikia tou mikrou Alexi ... eida se deltio pou elege oti eixe vgei apo tin sxoli ton oktwvrio (ti 15 , ti 20 stin teliki k oi duo paidia einai...sorry to ena itan). San poly volika den einai ola auta kai alla tosa pou den exei noima na grapsw ?

    Ntaksei as min vgazoume viastika sumperasmata, mias kai i pliroforisi ws twra einai sigoura methodeumeni ws ena simeio ... i alitheia omws tha vgei siga siga apo stoma se stoma kai tote tha nai pio ksekathara ta pragmata...

    Apla se mia xwra pou parapeei, mesa se diafthora k skandala , me mia apo tis pio anikanes kyvernisis tis istorias , kai mia apo tis pio deksies meta tin metapoliteusi ( nai gia auti tin kuvernisi pou kathe treis k ligo foverizei tous pantes me epistrateusi), san poly voliko den einai auto to xtypima ? Ola tha ginoun akoma pio ksekathara otan doume k ti tha prospathisei na kerdisei i kuvernisi apo auto , poia kainouria metra tha epixeirisei na efarmosei , poia skandala na aposiopisei kai poious na tromokratisei k na ypotaksei akoma perissotero...

    To thema einai emeis na min koimomaste.


    P.S Sorry gia ta greeklish , tin epomeni sta ellinika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα

    Δεν ειμαι απολυτα σιγουρος οσων αφορα την ταυτοτητα του δραστη αν και νιωθω οτι ειναι προβοκατσια βασισμενος σε μια πολυ απλη παραδωχη: Ακομα και ενας σατανικος "τρομοκρατης" ειναι πολιτικοποιημενος (οχι κομματικοποιημενος προσοχη!), ή πιο σωστα ειναι ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ πολιτικοποιημενος. Απεχει πολυ απο το μπαχαλακι που τεταρτη θα παει πορεια και κυριακη γηπεδο. Εχει παρει μια αποφαση και εχει και την πολιτικη θεωρια να την στηριξει. Συνεπως εχοντας αυτο υπ'οψιν αδυνατω να δεχτω οτι αυτοι οι αθρωποι θα κανανε μια τετοια πραξη. Δεν δρας εν βρασμο ψυχης μετα απο ενα μηνα. Εφοσων εχουν τα μεσα και τη θεληση μπορουσαν να σκοτωσουν πολους μπατσους απο την πρωτη μερα που ηταν ολοι και λιγοτερο υποψιασμενοι...

    Ο επαναστατικος αγωνας ειναι η φυσικη συνεχεια της 17Ν και δεν ,εκτιμω, θα εκανε μια κινηση που θα εστρεφε την κοινη γνωμη εναντιων της εξεγερσης (?). Δεν ειναι τυχαιο που καποια χρονια πριν μετα το "Κανε με προθυπουργο για μια μερα να σου δειξω εγω" πηγαινε το "Α ρε 17 νοεμβρη που σας χρειαζετε". Ειναι μια κινηση ηλιθια που στρεφει την προσοχη τελειως αλλου.

    Οσων αφορα τωρα το τι επακολουθησε ,και συνεχιζετε ακομα απο οσο ξερω, η ΕΛ.ΑΣ. αποφασησε να "καθαρισει" το "γκετο" των εξαρχειων και μενει να δουμε που θα μας οδηγησει αυτη η κινηση...

    Μπορει να ηταν προβοκατσια, μπορει να ηταν ο Ε.Α. μπορει να ηταν ουκρανοι νταβαδες, μπορει να ηταν κρητικοι που εριχναν μπαλωθιες... Μπορει και να μην μαθουμε ποτε. Εγω παντως αδηνατω να πιστεψω οτι ειναι χτυπημα με οποιαδηποτε πολιτικη σκεψη πισω του. Εστω οτι ηθελε ο Ε.Α. να κανει κατι πιστευω οτι θα μπορουσε να κανει κατι πολυ μεγαλυτερο. Δεν θα τραβαγε προσοχη πανω του για ειμαι παιδιαστικη βλακεια...

    Υ.Γ. Σορυ για ορθογραφικα/τονους βαριεμαι να διορθονω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Xristoulis 2

    Ναι είναι γεγονός ότι δεν πέθανε και ούτε μάλλον θα πεθάνει, το έγραψα λόγω ώρας:P Εξάλλου ακούσα για ένα θαυματουργό κινητό και ψάχνω το μοντέλο. Στo "ως γνωστόν δεν είναι άνθρωποι" δεν θα συμφωνήσω. Δεν γεννήθηκαν μπάτσοι και μάλιστα τέτοιοι μπάτσοι. Το κράτος τους κάνει...αρχικά είναι άνθρωποι και προτιμώ να κρατάω αυτοί την ιδιότητα τους (η άλλη δεν μου αρέσει). Εκείνη την στιγμή βέβαια που πυροβολήθηκε ξαναλέω ήταν εκτελεστικό όργανο και γνωρίζει ότι μπορεί να σκοτωθεί...

    θα συμφωνήσω με τον bofy στο ότι δεν είναι χτύπημα με πολιτική σκέψη, είναι χτύπημα χωρίς σκέψη ή μάλλον με μεθοδευμένη σκέψη... Όσο για το ότι οι τρομοκράτες είναι πολιτικοποιημένα άτομα δεν το πίστεψα πότε και ούτε θα το πιστέψω (μιλώντας ειδικά για την "τρομοκρατία" που εμφανίζεται στην Ελλάδα)...

    Μ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. sorry alla sto shoutbox exei meinei ws pseudonymo to ACAG kai opote grafw vgainei auto ... tha to allaksw . Den eixa skopo na apoplanisw tin koini gnwmi :P

    Giati to lew auto ? Giati apla sumfwnw apolyta sto oti to systima tous exei kanei etsi (tous astunomikous nte). To systima - ekpaideusi - kratos - koinwnia ftaiei panw apo ola pou ena atomo to opoio xrizei psyxologikis voitheias mporei na krataei oplo, na exei eksousia k na vgazei olo tou ton kompleksismo k ta syndroma panw se olous, patwntas panw stin aiwnia atimwrisia. Tous mpatsous magkes, ta media - koini gnwmi tous anakalupsan prin ena mina . Emeis tous kseroume polu kalutera .

    Oson afora to oti autoi plirwnontai k einai epilogi tous na mpainoun sto swma twn MAT... Auto to thema, an to eksetaseis apo psyxologiki pleyra , to giati diladi se kapoion aresei na einai se mia ypiresia i opoia exei ws skopo tin katastoli k mono , diladi to na varaei kosmo , nomizw oti tha vgaleis aneta to sumperasma oti den einai anthrwpoi k oti dn ftaei mono to systima . To systima tous parexei to patima ekmetaleuomeno ta provlimata tous (noitika kai psuxologika profanws). To systima episis ftaiei gia tin genikoteri yparksi twn swmatwn katastolis, kai oxi toso gia tous idious tous kathusterimenous pou tin vriskoun me to na varane. Se auto ftaine oi goneis tous k i koinwnia .

    Telos pantwn gia na min ksefeugoume k toso. To paixnidi fainetai stimeno apo kairo... mikra alla stathera vimatakia gia ton apoprosanatolismo tis koinis gnwmis . Autis pou kathe mera vlepei Star k X factor... Xwthikan amerikanoi k eipan anaviwsi tis tromokratias stin Ellada, leei (ti pio voliko re Kwstaki?) . Edw autoi fagane poses xiliades kosmo prokeimenou na kanoun meta oti goustaroun me to prosxima tou agwna enantia stin tromokratia ... e emeis den eimaste ikanoi na fame enan ? ase pou den ton fagane diladi, giati to paidi tha ginei kala (kai pera apo tis mlkies makari na ginei kala, k as einai malakas MATatzis). Einai k astoxoi autoi oi simerinoi tromokrates (ektos apo xazoi) ...31 sfaires k petyxan oi 2 ... aisxos, ekpaideusi den kanoun ? o allos erikse 3 i mia petyxe kateytheian kardia . Ekei pisteuw egkeitai k i megali diafora, pou apoduknyei tin anwterotita tis astunomias mas. Ellas Ellinwn Astynomikwn. Euge ... magkes.

    P.S Sorry gia ta greeklish pali(kai tin genikoteri malakinsi pou diepei to keimeno) alla to grapsa me to pou ksypnisa k to thymithika twra pros to telos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το τι έχει γίνει. Θεωρώ μέγιστη κουραδομαγκιά, την ρήση "Ως γνωστόν δεν είναι άνθρωποι". Ακόμα και στα πλαίσια του χιούμορ, είναι τετριμμένο και χαζό κατά την ταπεινή μου άποψη. Πιστεύω ότι αυτή η κίνηση που έγινε κάθε άλλο παρά παιδιάστικη βλακεία ήταν. Είναι σαφές ότι δεν ήταν κάτι αυθόρμητο. Την τρομοκρατία, γενικά σαν έννοια, δεν την ανέχομαι. Είτε αυτή προέρχεται από το κράτος, είτε από κάποιες ομάδες ανθρώπων, που έχουν το θράσος να παίρνουν το νόμο στα χέρια τους όταν αυτός δεν λειτουργεί σωστά. Αυτό που σκέφτομαι για το συμβάν με τον αστυνομικό που τραυματίστηκε, σε συνδιασμό και με την επίθεση στην κλούβα, είναι ότι μια ομάδα ανθρώπων, επέλεξε την ένοπλη οδό. Εννοώ δηλαδή ότι πιθανώς υπάρχει το σκεπτικό "τον τρόμο που έχετε σπείρει σε εμάς και στην κοινωνία, μπάτσοι, θα τον νιώθετε τώρα και εσείς". Αυτό έχει μια λογική και μία συνέπεια που απέχει κατά πολυ από τα δικά μου φρονήματα. Αν έχει γίνει κάτι τέτοιο, το κοινωνικό πρόβλημα που προκείπτει είναι σχετικά μικρό. Άλλωστε το πρόσωπο της τρομοκρατίας στον ελληνικό χώρο πάνε λίγα χρόνια από τοτε που μας έδειξε πόσο φεύτικο και χωρίς ιδεολογία είναι. Λέω ότι το πρόβλημα είναι μικρό, διότι στην περίπτωση που δεν ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά είναι όντως προβοκάτσια, τότε ζήτω που καήκαμε. Γιατί τότε δυστυχώς επιβεβαιώνονται όλοι αυτοί που υποψιάζονται και την σκιά τους, θεωρώντας ότι πάντα το κράτος η Αμερική οι Μασόνοι και οι μπάτσοι τους την έχουν στιμμένη στην επόμενη γωνία για να τους βάλουν τρικλοποδιά. Α, και το κεφάλαιο μαζί. Αν λοιπόν υπάρχει μια τέτοια συνομωσία μέσα στο ελληνικό κράτος και την αστυνομία, πράγμα το οποίο παλιότερα μου έμιαζε απίθανο, και τώρα τρέμω μην επιβεβαιωθούν οι προαναφερθέντες, θα περάσουμε ζόρικα χρόνια. Ελπίζω πως σε μερικές μέρες θα έχουμε μία πιο ολοκληρωμένη άποψη, γιατί μέχρι τώρα ακόμα και το ιντυ, η άλλη όψη του ομίσματος είναι για μένα. Καμία αντικειμενικότητα στην δημοσιογραφία από πουθενά δυστυχώς. Τέλος, η άσκηση βίας, ως μέσο, τείνει, είτε στην υπεράσπιση των υφισταμένων κανόνων είτε στην εγκαθίδρυση νέων . Άσκηση βίας που δεν επιδιώκει τον έναν ή τον άλλο από τους σκοπούς αυτούς είναι, ιστορικά, ασήμαντη. Επίσης η αλήθεια, κατά την γνώμη μου, πότε δεν βρέθηκε στα άκρα. Κι αυτό διότι στα άκρα βρίσκει έδαφος να ριζώσει ο φανατισμός και το συναίσθημα. Και η πολιτική, όπως και η αλήθεια της δεν σχετίζεται με κανένα από τα δύο.

    Σπύρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστούλης 2 (τώρα και στα ελληνικά)6 Ιανουαρίου 2009 - 7:35 π.μ.

    "Θεωρώ μέγιστη κουραδομαγκιά, την ρήση "Ως γνωστόν δεν είναι άνθρωποι". Ακόμα και στα πλαίσια του χιούμορ, είναι τετριμμένο και χαζό κατά την ταπεινή μου άποψη."

    Το αιτιολογείς λίγο αυτό σε παρακαλώ...


    "είτε από κάποιες ομάδες ανθρώπων, που έχουν το θράσος να παίρνουν το νόμο στα χέρια τους όταν αυτός δεν λειτουργεί σωστά"

    Θεσ και εδω να αντιπροτείνεις κάτι?

    Όσον αφορά τις υπόλοιπες δέκα γραμμές του ποστ λες τις ίδιες μαλακίες που θα έλεγε κάθε κυράτσα που παρακολουθεί την Τρέμη. Σόρρυ αλλά το να αρνήσαι τα πάντα μην έχωντας μια άποψη να προβάλεις σε καθιστά στη καλύτερη αναποφάσιστο θύμα κάποιας κομματικής παράταξης.

    Λίγο πριν το τέλος πετάς ένα δυο σωστά πράγματα αλλά και πάλι κλείνεις με μαλακίες. έλεος δηαλδή... Ντάξει σόρρυ που μιλάω έτσι μιας και οι απόψεις του καθενός είναι ... οι απόψεις του... πως να το κάνουμε.

    Απλά το ποστ σου αν όχι ΠΑΣΟΚικό δεν ξέρω πωσ διάολο να το χαρακτηρίσω. Σύμφωνα με εσένα όλα είναι συμπτώσεις, όλα είναι καθαρά (ακόμα και το ανέκδοτο με την 17Ν *) και δεν συμβαίνει τίποτα ως τώρα. Αλλά μπορει και να συμβαίνει αν αποδειχτεί κάποια σχέση της αστυνομίας σε όλο το πανηγύρι που έχει στηθεί.

    Τι να σου πω ... Και αν με θεωρείς κουραδόμαγκα επίσης , πεσ το στα ίσια . Εγω σε θεωρώ λοβοτομημένο και στο λέω. Α και αν θες μπορώ να σου αιτιολογήσω ένα ένα όσα λέω πάνω στο ποστ σου... απλά σκέφτομαι μην πρίζω τους άλλους και ξεφύγουμε από το θέμα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα υποείδος πανίδας που ονειρεύτηκε ότι είναι ανώτερο από τα υπόλοιπα. Βέβαια, νόμιζε ότι τα παχιά λόγια και οι ιδεοληψίες αρκούσαν για να δικαιολογήσει τις ονειρώξεις του. Με την ακρίβεια που η γη γυρίζει γύρω από τον ήλιο απλά κατέληγε να χορεύει και να ασχημονεί αυτάρεσκα γύρω από τα πτώματα που άφηνε στο πέρασμά του. Φυσικά, απέδιδε όλα τα θύματα στον έναν και μοναδικό εχθρό, έκλαιγε την μοίρα του σαν κακή παραγωγή της Φίνος και ψέλιζε την ελπίδα κι άλλα φροϋδικά. Εντωμεταξύ, προετοίμαζε το έδαφος για την Τελική Λύση. Κι η γη, ξεδιάντροπα, συνέχιζε να γυρίζει και χωρίς αυτό, comme a l'habitude. Και ζήσαν αυτοί (γήϊνοι) καλά, κι εμείς (εξωγήϊνοι) βρήκαμε την θέση μας ανάμεσα στα άστρα...
    ΓκΡι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ας ξεκινήσω κάνοντας δύο υποθέσεις:
    1. Ότι την επίθεση της Δευτέρας στα ΜΑΤ την έκανε ο Επαναστατικός Αγώνας ή κάποια άλλη «Επαναστατική Οργάνωση Ένοπλης Πάλης».
    2. Ότι πίσω από αυτές τις οργανώσεις ΔΕΝ βρίσκονται προβοκάτορες, όπως μυστικές υπηρεσίες (ΕΥΠ, CIA κτλ.), ασφαλίτες, παρακρατικοί.
    Για την 1η υπόθεση λογικά θα μάθουμε τις επόμενες μέρες, όταν με προκήρυξη της, η όποια οργάνωση θα αναλάβει την ευθύνη. Για τη 2η υπόθεση μάλλον θα αργήσουμε να μάθουμε την αλήθεια, ίσως να μην τη μάθουμε και ποτέ. Πάντως, και για τα μέλη της «17Ν» λέγονταν κατά καιρούς ότι είναι πράκτορες της ΣΙΑ, αργότερα πασόκοι, αλλά τελικά αποδείχτηκε ότι κάποιοι από τους συλληφθέντες συμμετείχαν ενεργά στους πολιτικοκοινωνικούς αγώνες, και σχεδόν όλοι τους ήταν πολιτικοποιημένοι. Δεν γνωρίζω αν αρκεί σε όλους μας αυτή η «αλήθεια» ή πιστεύουμε ότι υπάρχει παρασκήνιο πίσω από αυτό. Προσωπικά ούτε εγώ έχω καταλήξει.

    Συνεχίζοντας, πρέπει να σταθώ στο ότι αυτές οι οργανώσεις αυτοαποκαλούνται «Επαναστατικές Οργανώσεις Ένοπλης Πάλης» και όχι «Τρομοκρατικές Οργανώσεις». Η ένοπλη πάλη, υπάρχει ως θεωρία πάλης και αγώνα, έχει τους θεωρητικούς της αλλά και αυτούς που την κάνουν πράξη (βλέπε οργανώσεις όπως Ερυθρές Ταξιαρχίες, 17Ν, RAF, IRA, ΕΤΑ και άτομα όπως ο Μπόμπυ Μπάουμαν). Κάποιες από αυτές τις οργανώσεις τοποθετούνται πολιτικά στο χώρο της Αριστεράς, κι αυτό γιατί αντιλαμβάνονταν το Κράτος ως «φρούριο στο οποίο είναι κλεισμένη η αστυνομία, ο στρατός, οι δικαστές, η κυβέρνηση και στο παρασκήνιο μία σκοτεινή ομάδα καπιταλιστών που κινεί τα νήματα» [1].
    Επίσης, να σημειωθεί ότι καμία αξιόλογη επανάσταση στην ιστορία δεν έγινε ειρηνικά, αλλά με τη βοήθεια των όπλων (βλέπε Παρισινή Κομμούνα, Οκτωβριανή Επανάσταση).

    Οι παραπάνω οργανώσεις ανακηρύσσονται «τρομοκρατικές» από τα διάφορα καθεστώτα και κράτη. Τί σημαίνει όμως πραγματικά τρομοκρατία; Η Ε.Ε., η Βρετανία, το State Department έχουν δώσει τους δικούς τους ορισμούς για την «τρομοκρατία». Για την κυβέρνηση, την αξιωματική αντιπολίτευση και την κρατική μηχανή, η τρομοκρατία δεν είναι πολιτικό φαινόμενο, αλλά έγκλημα του κοινού ποινικού δικαίου, παρόλο που η βία της τρομοκρατίας αποτελεί στιγμή ενός πολιτικού σχεδίου, μιας πολιτικής στρατηγικής [1]. Η αναγνώριση όμως των αδικημάτων ως πολιτικών, προβλέπει ευνοϊκότερη μεταχείριση από τη δικαιοσύνη κι αυτό δεν το θέλει το Κράτος, όπως είδαμε να γίνεται και με τους συλληφθέντες της «17Ν». Έτσι, πιστεύω πρέπει να αντιμετωπίζουμε τις ενέργειες αυτών των οργανώσεων, δηλαδή ως πολιτικές. Μπορεί η τελευταία ενέργεια να είχε ως στόχο τον τελευταίο τροχό της αμάξης του Κράτους, δεν σημαίνει όμως ότι δεν ήταν πολιτική πράξη. Ο αστυνομικός είναι εκτελεστικό όργανο του Κράτους, όσο στιγνό και αν ακούγεται αυτό.

    Από την άλλη μεριά, η χρονική συγκυρία του γεγονότος μπορεί να αποτελεί πρόβλημα. Το ποιος θα εκμεταλλευτεί και θα χάσει από τις συνέπειες θα το δούμε και θα το αξιολογήσουμε στο άμεσο μέλλον. Θα τρομοκρατηθεί ο κόσμος, και φοβόμενος αντίποινα από τα ΜΑΤ, θα μειώσει τη συμμετοχή του στις κινητοποιήσεις; Θα ωφεληθεί το κράτος, και πατώντας πάνω σε αυτή την ενέργεια, θα προσπαθήσει να περάσει ακόμα πιο σκληρούς νόμους, καταπατώντας περισσότερο τα ανθρώπινα δικαιώματα, έχοντας κάποια συν για την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και την είσοδο στα Εξάρχεια για τα «καθαρίσει»; Ας μη ξεχνάμε βέβαια, ότι την περίοδο που άρχισαν οι πρώτες συλλήψεις της «17Ν», το κράτος πέρασε το λεγόμενο «ΤΡΟΜΟΝΟΜΟ» για να τους δικάσει πιο εύκολα. Σήμερα, με αυτό το τρομονόμο, δικάζονται και μαθητές που συμμετείχαν στην εξέγερση του Δεκέμβρη.
    Κάποια ερωτήματα που προσπαθώ να απαντήσω με τον εαυτό μου είναι τα εξής:

    Τελικά από τέτοιες ενέργειες ποιος τρομοκρατείται; Υπάρχει λόγος να νιώθω τρόμο εγώ, ο απλός πολίτης που θα μπορούσα να περπατώ στις 3 το βράδυ στο Υπ. Πολιτισμού; Τρομοκρατείται μήπως το Κράτος, τα οργανά του και τα παρακλάδια του; Μήπως ο όρος «τρομοκρατία» χρησιμοποιείται από αυτούς που μπορεί να αποτελούν πιθανούς επόμενους στόχους και μας έχει επιβληθεί;
    Γ.Μ.

    Προτεινόμενη βιβλιογραφία

    [1] Ηλ. Ιωακείμογλου Σ. Τριανταφύλλου, 2002, Αριστερή Τρομοκρατία, Δημοκρατία και Κράτος
    [2] Συλλογικό, Οι προκηρύξεις της 17Ν 1975-2002, Εκδόσεις Κάκτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστούλης 2 (τώρα και στα ελληνικά)6 Ιανουαρίου 2009 - 10:20 π.μ.

    Gimani πιστεύω οτι η προτελευταία (και τελευταία) παράγραφος του ποστ σου έχει όλο το ζουμί... Δεν νομίζω οτι μιλάμε για συνομωσίες έτσι κ αλλιώς εδώ πέρα. Κάποιοι μπορεί να θέλουν να το υποβιβάσουν στο επίπεδο των Ελοχίμ και των Σιωνιστών και άλλων τέτοιων ... Δεν έχει και πολύ νόημα να ασχολούμαστε νομίζω.

    Υ.Γ το αστεράκι στο ποστ μου δίπλα από το όνομα της 17Ν να ξεκαθαρίσω πως ήταν τυχαίο και όχι επαναστατικό.

    Γκρι ερώτηκση , εσύ σε ποια κατηγορία πανίδας ανήκεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για την δεύτερη υπόθεση μου (που δεν την έχω διατυπώσει ότι να ναι), σε συνδυασμό με αυτά που ειπώθηκαν από τον Gimanin…

    Τι αυτοαποκαλούμαστε και τι τελικά είμαστε; Τι ταμπέλες μας βάζει η θεωρία και τι ταμπέλες η κοινή γνώμη, οι πολιτικάντηδες και τα media; Άλλο η «τρομοκρατία» και άλλο η ένοπλη πάλη… Κατηγορώ την ψευτο - ένοπλη πάλη, που θεωρώ (μπορεί μόνο εγώ να το πιστεύω αυτό) ότι παρατηρείται στην Ελλάδα. Δεν έχω πειστεί ακόμα ότι τα άτομα που απαρτίζουν αυτές τις ομάδες (ας τις ονομάσουμε x) είναι συνειδητοποιημένα και πολιτικοποιημένα.

    Αν υποθέσουμε τώρα ότι είναι πολιτικοποιημένα άτομα...

    έχω 2 πραγματάκια να σημειώσω…

    1/ Μπορούμε να ισχυριστούμε ότι κάποιοι πολίτες αποφάσισαν να προχωρήσουν με ένοπλη πάλη; Αν ναι, δεκτό… Καλώς ήρθαν… Όμως πήραμε τα όπλα για να σκοτώσουμε το βλαμμένο μπατσάκι στα Εξάρχεια; Γιατί δεν έκαναν κάτι πιο καβγαλέο; Μπορεί να φαίνεται όλο αυτό μικρό στο κεφάλι μου ή (όπως είπα) μίζερο… Βέβαια, το μπατσάκι φοράει στολή, είναι φορέας εντολών και συμβολίζει την αρχή, την τάξη, οπότε η πράξη μπορεί να θεωρηθεί πολιτική… Εξάλλου, μπορεί αυτή να ήταν η αρχή και να επακολουθήσουν και άλλες αντιδράσεις – πράξεις. Στην δεύτερη υπόθεση μου περιέχονται όλα αυτά και δεν μπορώ ακόμα να το βάλω σε μια σειρά… Μήπως ξυπνήσαμε όλοι και χρησιμοποιούμε όλα τα μέσα; Μια σωστή επανάσταση σίγουρα χρησιμοποιεί όλα τα μέσα…

    2/ Σκέφτομαι κιόλας ποια είναι η πραγματική τρομοκρατία στην Ελλάδα (τώρα χρησιμοποιώ τον όρο όπως αναφέρεται σε νομικά κείμενα); Τα παλικαράκια που στέλνουν μια προκήρυξη και έχουν 2 γιάφκες!!!;;; Αν είναι δυνατόν… Αυτοί είναι πρώτη δημοτικού… Είδατε την γιάφκα του κράτους στην τελευταία στρατιωτική παρέλαση…;

    Για την πρώτη υπόθεση μου…

    Η χρήση οποιασδήποτε μορφής βίας κατά του συστήματος (μπορεί να) γίνεται δεκτή ως πολιτική πρακτική, όταν εκφράζει μεγάλα κομμάτια της κοινωνίας (πράγμα που συνέβη το τελευταίο διάστημα). Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση απονομιμοποιείται. Δεν αναφέρομαι σε νόμους, αναφέρομαι στην νομιμότητα πράξεων μέσα στο κεφάλι των πολιτών… Μήπως, μεγάλο μέρος της κοινωνίας δεν αποδέχεται αυτή τη πράξη;

    Επίσης, θεωρώ ότι αν μαζευτώ εγώ με άλλα 20 φιλαράκια μου για να σκοτώσουμε ένα «όργανο της τάξης», δεν προσφέρει τίποτα. Κατά συνέπεια, πράξεις βίας, που έχουν να κάνουν με το εγώ και δεν επεκτείνονται στο εμείς, δε δημιουργούν καταστρέφουν το σύστημα, δεν μετασχηματίζουν οποιαδήποτε κοινωνία και προσωπικά δεν με αφορούν.

    Τέλος, ποια θα είναι τα επακόλουθα αυτής της πράξης; Τι κερδίζουμε και τι χάνουμε; Αν επενδύσουμε σε πράξεις βίας, που αδιαφορούν για την κοινωνική κατακραυγή ή αποδοχή, επενδύουμε στην καταστολή της εξέγερσης. Φοβάμαι μήπως καταλήξουμε μια μεγάλη «συμμορία», που αντιτίθεται στις «ένοπλες συμμορίες του κράτους» αφήνοντας απέξω όλη την υπόλοιπη κοινωνία; Εγώ δεν θέλω να είμαστε αυτό… Γουστάρω τις γιαγιάδες που μου ζητάνε την αφίσα μας, για να την βάλουν στην πόρτα τους.

    M.A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ Χριστούλη 2,

    Το αν είσαι κουραδόμαγκας ή όχι, δεν το γνωρίζω και διόλου με ενδιαφέρει. Άλλωστε δεν σε γνωρίζω για να σε χαρακτηρίσω (βέβαια και να σε γνώριζα δεν νομίζω ότι θα μου είχες συστηθεί σαν Χριστούλης). Προφανές είναι ότι ούτε εσύ με γνωρίζεις, και αυτό προκύπτει από το περιεχόμενο του κειμένου σου και από τα βιαστικά σου συμπεράσματα. Ίσως φταίω εγώ με την κακή μου σύνταξη που δεν πλησίασες καν στο να κατανοήσεις τι γράφω. Ας το κάνω λοιπόν λίγο πιο απλό, μήπως αυτή τη φορά δεν παρεξηγηθώ από αιριστικούς ισχυρογνώμονες (πιθανώς) συμφοιτητές μου.
    «Ως γνωστόν δεν είναι άνθρωποι»
    Θεωρώντας πως δεν θα σταθούμε στα φυσικά χαρακτηριστικά που ορίζουν την ανθρώπινη υπόσταση, αναγνωρίζω συχνά μια απάνθρωπη συμπεριφορά κάποιων αστυνομικών απέναντι στον πολίτη που λογικά εκεί βασίζεται η παραπάνω ατάκα. Μια μεγάλη μερίδα του αστυνομικού σώματος, διέπεται από απίθμενους κομπλεξισμούς, έλειψη παιδείας και άλλα πολλά. Απαράδεκτο. Κάθε μονάδα όμως από αυτό το σώμα, φέρει δύο ιδιότητες. Η μία είναι του αστυνόμικου. Φορώντας την στολή, αυτόματα μετατρέπεται σε σύμβολο ενός σαπισμένου συστήματος, που έχει σε μεγάλο βαθμό μεταφράσει την αστυνόμευση σε καταστολή. Έτσι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Δυσάρεστο αλλά λογικό. Κάθε μονάδα αυτού του σώματος όμως, φέρει και την ανθρώπινη του ιδιότητα. Άλλοι άνθρωποι είναι καλοί, άλλοι είναι κακοί. Στην αστυνομία, επειδή είναι ένας χώρος που δυστυχώς εύκολα μαζεύονται τραμπούκοι αγράμματοι και φασιστάκια, έχει μαζευτεί μια πλειοψηφία κακών ανθρώπων. Ανθρώπων όμως. Να λυσάξουνε στην φυλακή, να μην δουν άσπρη μέρα μπροστά τους. Αλλά θέλω να έχουν τα ίδια δικαιώματα με εμένα, και εγώ τα ίδια με αυτούς. Και φυσικά οι ποινικές τους κυρώσεις να είναι παραδειγμάτικες εφόσον είναι εκπρόσωποι της τάξης. Από αυτή την έννοια λέω ουσιαστικά να αποφεύγουμε τα τσιτάτα τύπου είναι όλοι ίδιοι, δεν είναι ανθρωποι κλπ.
    Τώρα όσον αφορά για το θράσος αυτών που παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους. Αυτή η φράση ακουλουθούσε έπειτα από μια που μίλαγε για την ένοπλη δράση και την τρομοκρατία. Αυτό που λέω λοιπόν, είναι το απλούστατο αλλά ίσως δυσνόητο, ότι κανένας μα κανένας δεν έχει το δικαίωμα να επιλέξει στο όνομα όποιας ιδεολογίας, φασιστικής, δημοκρατικής, αναρχικής, οτιδήποτε, αν η ζωή κάποιου θα απειληθεί η θα αφαιρεθεί. Από μπάτσο μέχρι τρομοκράτη μέχρι τον κρητικό βεντεταδώρο. Εκτός Χριστούλη 2 αν μιλάς για επαναστατικό πόλεμο. Αυτό που έλεγα στο τέλος. Εγκαθίδρυση νέων κανόνων και θεσμών. Στην Ελλάδα όμως τώρα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και δεν είναι ακόμα έτοιμη να της συμβεί. Ενέργειες όπως η δολοφονία ενός μαθητή, η απόπειρα δολοφονίας ενός αστυνόμου και η εν γένει ένοπλη δράση, απέχουν μίλια από τον εκσφενδωνισμό μίας μολότωφ ή μιας πέτρας, ή από το σπάσιμο μιας τράπεζας. Ελπίζω οι λόγοι να είναι προφανείς.
    Όσο για τις αντιπροτάσεις μου. Δεν γνωρίζω ποιος είσαι οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν ήσουν μαζί μας στις συνελεύσεις. Αν ήσουν μου προξενούν ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη τα σχόλιά σου. Οι θέσεις μου έχουν να κάνουν με πολύ μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που δεν θα προλάβουμε. Έχουν να κάνουν με την εξυγείανση της παιδείας, την στήριξη των οικονομικών μεταναστών, με την μόρφωση και με την ειρινική κοινωνική δράση, που στοχεύει στην αφύπνιση του συμπολίτη.
    Χριστούλη 2, πριν χρωματίσεις κάποιον πολιτικά (αυτό κι αν θέλει θράσος) θα πρότινα να έχεις την υπομονή να τον γνωρίσεις. Αλλιώς απλά ακου και προσπέρνα. Θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι ο τρόπος που γράφεις είναι απαράδεκτος και προσβλητικός, αλλά η συγγνώμη σου (το σορρυ σου) γίνεται δεκτή. Δεν πιστεύω να σε νοιάζει όμως. Μην ανησυχείς μηπως κουράσεις τους υπόλοιπους, νομίζω ότι όποιος κουράζεται περνά στο επόμενο σχόλιο. Ελπίζω να τα πούμε στην συνέλευση, ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

    Σπύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λοιπόν επειδή εγώ όμως κατάλαβα ποιος είσαι (και το επιβεβαίωσα), και μάλλον και εσύ φαντάζεσαι ποιος είμαι... Τέλοσπάντων τα ονόματα δεν έχουν σημασία νομίζω, το τι λέμε μετράει. Απο την άλλη το θεωρώ πολύ υποκριτικό να μιλάμε σαν τηλεπαρουσιαστές ή σαν κομματόσκυλα σε συνελεύσεις (μα κύριε τάδε η παράταξη σαν τον παίρνει κτλ). Για να μην συνεχίζει αυτό σαν βεντέτα η κάτι ανάλογο, ας μην αναλωθούμε σε προσωπικές διαφωνίες και για αυτό είπα σόρρυ αν κουράζουμε τους άλλους.

    Το ποστ σου τώρα έχει ένα νόημα , άσχετα με το κατα πόσο συμφωνώ εγώ ή όχι. Σίγουρα κάνει κάποια πράγματα πιο ξεκάθαρα σε σχέση με το τι πιστεύεις.

    Στην συνέλευση δεν θα είμαι για προσωπικούς λόγους, για τους ίδιους περίπου που δεν ήμουν στις προηγούμενες (πρόσφατες... γιατί στις συνελεύσεις γενικότερα συμμετέχω) και δεν αφορούν το μπλογκ. Την ενημέρωση μου όμως την έχω , ίσως όχι για την κάθε άποψη που ακούστηκε εκεί μέσα ... αλλά για το αποτέλεσμα.

    Τώρα στα γρήγορα (στα αναλύω σε mail αν θες) για να μην πρίζουμε και τους άλλους.

    Όσον αφορά το αν είναι άνθρωποι. Η ανάλυση σου το ξέρεις οτι μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα ποδοσφαιριστή με τον ίδιο τρόπο. Όταν φοράει την φανέλα είναι ο επιθετικός, αλλά όταν δεν την φοράει είναι ένασ άνθρωποσ ο οποίος μπορεί να είναι τελείως ήρεμος. Προφανώσ κατανοείς οτι δεν είναι το ίδιο πράγμα έτσι ? Δεν είπα οτι δεν μπορεί να έχει χιούμορ και να είναι καλώς για παρέα, αλλά από την στιγμή που ο αστυνομικός περνάει αυτή την ιδιότητα του μέσα σε όλη του την ζωή αρχίζει κ εξελίσεται μαζί της. Πλέον είναι κομμάτι του. Δεν φταίνε αυτοί για αυτό, είναι κοινωνικό πρόβλημα και με πολιτικές ρίζες . Ούτως η άλλως η καταστολή έχει ουστιαστικά καθαρά πολιτικούς στόχους πλέον. Τέλοσπάντων απλά να διευκρηνίσω οτι μιλούσα για τα ΜΑΤ και όχι για όλα τα σώματα αστυνομίας. Τώρα αν εσύ πιστεύεις οτι ένας τύπος ο οποίος ανήκει σε μια μονάδα η οποία το μόνο που κάνει είναι να βαράει με βάναυσο τρόπο , χωρίς κανέναν έλεγχο και τιμωρία (οποιονδήποτε θέλει), βγάζωντας την στολή δεν μένει επηρεασμένος ... ξέρω γω τι να σου πω. Ή πολύ καλός τύπος είσαι ή πολύ εύπιστος.

    Όσον αφορά το ποιος παίρνει τον νόμο στα χέρια του... δεν διαφωνώ με το αν είναι καταδικαστέα πράξη το να πυροβολείται κάποιος απο οποιαδήποτε ομάδα, και ούτε διαφωνώ με την βαρύτητα που έχουν οι πράξεις που ανέφερες. Διαφωνώ με το αν πρέπει να γίνεται κάποτε. Το πως , που και γιατί είναι άλλο θέμα το οποίο μπορούμε να συζητήσουμε από κοντά.

    Για το υπόλοιπο του ποστ πραγματικά μπορούμε να τα πούμε από κοντά ή μεσω mail (πρέπει να την κανω κιόλας :P ) . Απλά πέρα από διάφορες ουτοπίες κτλ , εμείς ζούμε τώρα και πρέπει να δράσουμε τώρα κοιτώντας βέβαια μακροπρόθεσμα ... και αυτό είναι κάτι που κάθε λογικός άνθρωπος κατανοεί...για αυτό και το όλο χτύπημα δεν έχει νόημα και λέω οτι δεν μπορεί να έγινε άπέξω, αλλά από μέσα ... και εδώ είναι που σου είπα οτι συμφωνώ μαζί σου στο εξής πολύ απλό:

    "Τέλος, η άσκηση βίας, ως μέσο, τείνει, είτε στην υπεράσπιση των υφισταμένων κανόνων είτε στην εγκαθίδρυση νέων "

    ε ποιος εξυπηρετέιται από αυτό το χτύπημα στη τελική... Τέλοσπάντων την κάνω αγαπητέ , και τα λέμε.

    Α και όπως σου είπα ξέρω ποιος είσαι κ για αυτό δεν κάνω απόπειρα να σε χρωματίσω , απλά επισημάνω μια ιδεολογική ταύτιση. Κατα τα άλλα μου είσαι συμπαθής τύπος. Cheerz.

    Ι.Χ. (ναι κ ομως χεχεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Μ.Α.

    - Φυσικά άλλο «τρομοκρατία» και άλλο «ένοπλη πάλη». Η μεγαλύτερη τρομοκρατία είναι αυτή του Κράτους. Η «ένοπλη πάλη» σπάνια έχει τρομοκρατήσει πολίτες.

    - Ας μη συνεχίσουμε να κάνουμε το λάθος και να λέμε ότι τα μέλη των Ε.Ο. δεν είναι πολιτικοποιημένα. Την καλύτερη απάντηση μπορεί να δώσει οποιαδήποτε προκήρυξη της «17Ν». Προσωπικά μέχρι στιγμής έχω διαβάσει μέχρι το 1989 και νομίζω ότι μαθαίνω σύγχρονη ελληνική ιστορία που δεν θα διδαχθεί, μόνο και μόνο κάθε προκήρυξη τους αποτελεί πολιτική ανάλυση. Μαθαίνεις για όλη τη σαπίλα του πολιτικού συστήματος που έχει φέρει τη σημερινή κατάντια, γιατί η Ελλάδα δεν έχει βιομηχανία (να εργαστούμε ως σχεδιαστές) και ποιοι ευθύνονται γι’ αυτό. Επίσης, σε πρώτες προκηρύξεις της η «17Ν», κατακρίνει επιθέσεις άλλων οργανώσεων της εποχής που είχαν αρνητικό αντίκτυπο σε εργατικούς αγώνες. Κι αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι υπήρχε κάποια συνειδητοποίηση στις δράσεις τους. Για τον «Επαναστατικό Αγώνα» δεν μπορώ να μιλήσω ακόμα γιατί είναι νέα οργάνωση. Όντως κι εγώ περιμένα ένα πιο «φαντασμαγορικό» χτύπημα, όπως είχε υποσχεθεί στην προκήρυξη της επίθεσης στην Αμερικάνικη Πρεσβεία, αλλά πολιτικά με είχε ικανοποιήσει.

    - Επίσης, αν μία Ε.Ο. είχε μία γιάφκα σαν αυτή του κράτους, τότε θα ήταν το Κράτος. Δεν καταλαβαίνω γιατί σε πειράζει που έχουν στην κατοχή τους μόνο 2 όπλα, τα οποία όλοι γνωρίζουν που κατέχουν. Αντιθέτως, αυτό είναι που με εντυπωσιάζει!

    - Νομίζω ότι κάθε Ε.Ο. επιθυμεί το λαϊκό έρισμα. Η «17Ν» για παράδειγμα, ζητούσε από το λαό να ψηφίσει άκυρο ή «17Ν» ή να απέχει από τις εκλογές. Πίστευε επίσης ανοιχτά ότι εκφράζει τον ελληνικό λαό. Μιλάω μόνο για τη «17Ν», γιατί έχει ένα σεβαστό παρελθόν.

    @Σπύρος

    - Η ιδιότητα του «ανθρώπου» και του «μπάτσου» συνυπάρχουν ή η μία αποκλείει την άλλη;

    @ Όλους

    - Μπορεί να δικαιολογηθεί η τακτική / ανάγκη κάποιων νέων να πηγαίνουν στις αστυνομικές και στρατιωτικές ακαδημίες για ένα «σίγουρο» επαγγελματικό μέλλον; Δεν πρέπει να το ‘χεις και λίγο μέσα σου, να το γουστάρεις ρε παιδί μου; Έχω φίλους που πήγαν μπάτσοι για τα φράγκα και τώρα δεν ξέρω τι κάνουν κι έχω κι άλλους που πήγαν αλλά έφυγαν το δεύτερο χρόνο επειδή δεν άντεχαν την πειθαρχία και τη μαλακία και τώρα μπορώ και μιλάω ξανά μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να κάνω κι εγώ δεκτή την συγγνώμη σου μικρέ χριστούλη για την μαλάκινση που διέπει το κείμενό σου, αλλά υπάρχει επίσης το φαινόμενο της γενικότερης μαλάκινσης που διέπει εσένα τον ίδιο και το οποίο νομίζω πως θα'πρεπε να συγχωρεθεί πρώτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για αυτό μ'αγαπάς όμως... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Gimanin

    Αρχικά, δεν αμφισβητώ της πηγές σου… :P

    Την «γιάφκα» του κράτους την συνέκρινα με αυτή της οποιαδήποτε οργάνωσης υπονοώντας το συμπέρασμα, που αναφέρεις. Το Κράτος είναι η «οργάνωση» που τρομοκρατεί (περισσότερο, θα συμπλήρωνα). Τώρα το αν με εντυπωσιάζουν τα όπλα ή όχι, η χρήση τους, η ποσότητά τους, η ποιότητά τους είναι ένα άλλο θέμα. Επίσης, ας μην κρίνουμε το γεγονός σαν «φαντασμαγορικό» ή μη. Είναι σαν σόου :P

    Συμφωνώ ότι κάθε οργάνωση επιθυμεί την αποδοχή των πράξεων της, αλλά τελικά την έχει; Η «17Ν» πίστευε ότι εκφράζει τον ελληνικό λαό. Τελικά τον εξέφραζε; Αυτό είναι το ερώτημα μου. Δεν είμαι σίγουρη για την απάντηση. Θεωρώ ότι είμαστε μονίμως σε μια διαμάχη και ο καθένας επιλέγει τον τρόπο που θα πολεμήσει και τα μέσα που θα χρησιμοποιήσει. Αλλά φοβάμαι ότι δεν το πιστεύουν όλοι αυτό…

    Αυτό που κάνω είναι υποθέσεις… Όχι για ενοχοποιήσω ή να απενοχοποιήσω οργανώσεις, να κατονομάσω τρομοκράτες (έχουμε αφήσει τα κανάλια και το κράτος να το κάνει αυτό), να πω ότι μόνοι τους τα κάνουν για να ρίξουν λάσπη σε εμάς ή να πω κρίμα το μπατσάκι, τι τους έφταιγε. Απλά, θέλω να αντιληφθούμε τι σημαίνει αυτό το γεγονός και πως συνδυάζεται με τα προηγούμενα γεγονότα, πως το αντιλαμβάνεται ο κόσμος γύρω μας και τελικά πως θα κινηθούμε μετά από αυτό.

    Η ιδιότητα του μπάτσου μπορεί να αλλοιώσει την ιδιότητα του ανθρώπου (που ζει και προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο). Συγκεκριμένα, ένα «όργανο» δεν είναι ελεύθερος άνθρωπος, καθώς διατάσσεται και υποτάσσεται (και δεν είναι ο μόνος). Η λογική νέων που αποφασίζουν να «εκπαιδευτούν» σε τέτοιες «σχολές» είναι, κατά την γνώμη μου:

    1/ όμοια με την λογική όλων των σχολών, που έχουν επαγγελματική αποκατάσταση. Π.χ. φέτος, θα διοριστούν τόσοι δάσκαλοι… βουρ στο πατσά όλοι παιδιά… Τώρα τι δουλειά (λειτούργημα) θα κάνουν, πόσο και πώς θα πληρώνονται… δεν τους ενδιαφέρει… Μαλάκυνση που σου την προσφέρει απλόχερα η οικογένεια, το σχολείο, η κοινωνία… Αυτό που θα σπουδάσεις πρέπει και να το κάνεις… Οι σχολές για πολλούς βγάζουν επαγγελματίες («να πας στο πανεπιστήμιο, να κάνεις κάτι στην ζωή σου…»).

    2/ είναι ζητήματα οικονομικής φύσεως, π.χ. σε κάποιες στρατιωτικές σχολές μένεις εντός της σχολής. Για παράδειγμα, αρκετά παιδιά από πολύτεκνες οικογένειες (που έχουν επιπλέον μόρια για αυτές τις σχολές) ή παιδιά με χαμηλό οικογενειακό εισόδημα καταλήγουν εκεί.

    3/ Φυσικά υπάρχει και η κατηγορία των καβλωμένων με την στολή και την «εξουσία» («θα ʼμαι καβλóμπατσος δυο μέτρα μπóι…»).

    Όσο για αυτούς που γνωρίζω και έχουν πάει σε τέτοιες σχολές ή έγιναν αγνώριστοι ή έφυγαν με ψυχολογικά στο 1 χρόνο…

    M.A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Χριστούλης 2
    λίγο, όχι πολύ :p

    @Μ.Α
    έχεις μπερδευτεί λιγάκι νομίζω... Η ελευθερία ορίζεται από τον αριστοτέλη ως η συμμετοχή στην διαδικασία του ορίζειν και ορίζεσθαι (και άρα εξουσιάζειν και εξουσιάζεσθαι και άρα του διατάζειν και διατάζεσθαι κτλ). Η ελευθερία είναι ιδιότητα του ανθρώπου όπως και τα παραπάνω και άρα ο μπάτσος τελεί υπό καθεστώς πλήρους ελευθερίας, για να μην αναφέρουμε πως το κάνει και με τη θέλησή του, έναντι αμοιβής και είδει κοινωνικής συμβάσεως. Βέβαια αποτελεί πρωταρχικό μέλημα κάθε φασιστικής νοοτροπίας να αλλάζει τις έννοιες των λέξεων και έπειτα να τις ιδιοποιείται κι εδώ η αναρχική δεν διαφοροποιείται, κάθε άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ρε μικρε κρυφε θαυμαστη Θα ρωτησω κατι και απαντα μου αληθεια ... μηπως διαβασες μια σελιδα απο το "Ακου, ανθρωπακο!" και ενθουσιαστηκες? διαβασε το ολο καλυτερα , μισο δεν λεει...

    Υ.Γ ο Αριστοτέλης δεν ήξερε τα Mc Donalds για αυτο το ελεγε..
    Υ.Γ. Την παρένθεση την έβαλε ο ίδιοσ ο αριστοτελης? νταξει ελα fake εισαι και κανεις πλακα ... καθομαι και απανταω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ρε μικρέ κρυφέ κουφέ μεζέ θα σου απαντήσω αλήθεια, το ξέρω φατσικώς το βιβλιαράκι αλλά αφού φαίνεται σημαντικό για εσένα σου υπόσχομαι να το φάω αν βρεθεί μπροστά μου, έτσι, ως προσφορά στο αντικείμενο του απολύτου θαυμασμού μου

    αλλα ας αφήσουμε τις φιλοφρονήσεις

    @υγ1 - εννοείς πως η ιδέα της ελευθερίας αλλάζει από την ύπαρξη ή μη των McDonalds... ενδιαφέρον
    @υγ2 - ασε το τι είμαι καλύτερα μιας κ δεν τα πας καλά και κοίτα το τι λέω. όχι την παρένθεση την έβαλα εγώ για να προτρέψω τα αντιεξουσιαστικά ψευδοελευθεριακά αντανακλαστικά σου στο να αναζητήσουν λίγη αυτοεπιβεβαίωση :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή