ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ



ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

http://dpsd.tumblr.com/

http://radioblacksheep.blogspot.com

www.reactfestival.gr




Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,

Φέτος, όπως και κάθε χρόνο, ήμουνα φρόνιμος.

ΔΕ ΣΚΟΤΩΣΑ, δε λήστεψα, δεν έδειρα, δεν καταχράστηκα, δεν εκβίασα, δεν έβαλα φωτιά και δεν εξαπάτησα με κανέναν τρόπο τους συμπολίτες μου, ούτε στη Σύρο που σπουδάζω, αλλά ούτε και στην πόλη από την οποία προέρχομαι. Εντάξει, έκλεισα τη σχολή μου, αλλά αυτό είναι απλά ένας τρόπος για να διαμαρτυρηθώ γι’ αυτή την κατάντια.

Αυτά τα Χριστούγεννα θέλω να σου ζητήσω να φέρεις ευημερία, πρόοδο και ανάπτυξη στη χώρα μου.

Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να θυμίσεις στον κόσμο ότι μπορούμε όλοι μαζί να ενωθούμε και να απολυμάνουμε αυτό τον τόπο από τα σκάνδαλα των σάπιων κυβερνήσεων οποιουδήποτε χρώματος, δίχως να καταφεύγουμε σε καταδικαστέες πράξεις βίας.

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, η κατάσταση καθημερινά με πνίγει.

Νιώθω ότι σε λίγο θα μου πουν να αισθάνομαι τυχερός που μου επιτρέπουν να ζω. Το μόνο που ζητάω είναι βοήθεια για να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου που σε μερικούς φαίνονται ουτοπικά.

ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ.

…Οι συμπολίτες μου δε ξέρω που θα είναι, αλλά σε παρακαλώ βρες τους και υπενθύμισέ τους ότι τα Χριστούγεννα δεν είναι μόνο δέντρα, λαμπιόνια, μελομακάρονα και κουραμπιέδες. Είναι ο εορτασμός της γέννησης, άρα της ΖΩΗΣ. Ίσως, η διεκδίκηση ενός πραγματικού κράτους δικαίου, να αποτίσει τον ελάχιστο φόρο τιμής στον άδικα δολοφονημένο μαθητή Αλέξη Γρηγορόπουλο.

Θέλω ακόμα να πιστεύω ότι η ζωή όλων μας μπορεί να γίνει καλύτερη εάν ενώσουμε τις φωνές μας και το απαιτήσουμε, γιατί η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στην οποία πιστεύω και την οποία υπηρετώ ως σπουδαστής και σύντομα ως πολίτης, διαμορφώνεται από το λαό της.

Θα σε περιμένω,

Ο φοιτητής που αγανάκτησε με το κράτος των σκανδάλων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου