ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ



ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

http://dpsd.tumblr.com/

http://radioblacksheep.blogspot.com

www.reactfestival.gr




Τετάρτη, 22 Απριλίου 2009

Προκλητικός αποκλεισμός φοιτήτριας με αναπηρία

Σε ορισμένες περιπτώσεις διακριτικής συμπεριφοράς εναντίον συμπολιτών μας με αναπηρία, η χιλιοειπωμένη λέξη «αναλγησία» μοιάζει λίγη για να αποδώσει την πρέπουσα απαξία στους αυτουργούς...

Η εικοσιτριάχρονη Μ.Ρ. είναι η μόνη φοιτήτρια της Σχολής Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων Πανεπιστημίου Αιγαίου με έδρα τη Σύρο, που είναι χρήστρια αναπηρικού αμαξιδίου. Οταν προ πενταετίας εισήχθη στη σχολή, διαπίστωσε πως οι χώροι φοίτησης στην πλειονότητά τους ήταν απροσπέλαστοι για φοιτητές της «κατηγορίας» της. Αιτήθηκε στοιχειώδεις παρεμβάσεις (δύο ράμπες για αντίστοιχα κτίρια, όχι δα τίποτε σπουδαίο) ώστε να μπορεί -τουλάχιστον- να διαβαίνει το κατώφλι των φοιτητικών κτιρίων. Ελαβε τη διαβεβαίωση ότι άμεσα θα πραγματοποιηθούν. Επί ένα χρόνο δεν πραγματοποιήθηκε το παραμικρό. Τέλη 2005 υποχρεώθηκε ο πατέρας της να πληρώσει από την τσέπη του τοπικό μάστορα και να στήσει όπως όπως μια αυτοσχέδια ράμπα στην είσοδο του ενός κτιρίου. Φτιάχτηκε το μετέπειτα διάστημα και μια ράμπα ακόμα για το άλλο κτίριο. «Με τα ψέματα» μπορούσε πλέον η Μ.Ρ. να εισέρχεται στους ισόγειους χώρους δύο εκ των τριών συνολικά κτιρίων της σχολής της (για πρόσβαση στους ορόφους ούτε λόγος, καμία η σχετική μέριμνα). Η δυνατότητα πρόσβασης καθόρισε και τον ρου των σπουδών, σε απλά ελληνικά η Μ.Ρ. συμμετείχε στις εξετάσεις των μαθημάτων που «δίνονταν» στους δύο προσβάσιμους ισόγειους χώρους. Ελέω επιμέλειας (όσα έδινε τα πέρναγε) δεν έμενε πολύ πίσω στις σπουδές, παρότι έχανε όλα τα... μη ισόγεια μαθήματα, πορευόταν ελπίζοντας ότι συν τω χρόνω κάτι θα γίνει. Δεν έγινε, δυστυχώς, το καλύτερο αλλά το χειρότερο: τέλη 2008 ελέω καταστροφής της αποχέτευσης «τέθηκε εκτός λειτουργίας» το ένα εκ των δύο κτιρίων με προσβάσιμο στη Μ.Ρ. ισόγειο χώρο.

Αδιέξοδο! Στο 5ο έτος ήδη η Μ.Ρ. και με κάμποσα (ελέω όχι αμέλειας, αλλά μη προσβασιμότητας) χρωστούμενα στην πλάτη της, παρακάλεσε τους «αρμόδιους» της σχολής της να εξετάσουν πέντε συγκεκριμένα μαθήματα που 'θελε οπωσδήποτε «να περάσει» στον μοναδικό πλέον προσβάσιμο σ' αυτήν ισόγειο χώρο. Εισακούστηκε κατά το... ένα πέμπτο! Οι αθεόφοβοι, ωσάν να επρόκειτο για κάποιο δύσκολο αίτημα, επέλεξαν να εξετάσουν τέσσερα εκ των πέντε «κρίσιμων» για τη Μ.Ρ. μαθημάτων σε απροσπέλαστο σ' αυτήν χώρο...

Το θέμα της Μ.Ρ. συζητήθηκε -έστω με... πενταετή καθυστέρηση- στη γενική συνέλευση των συμφοιτητών της στις 30 Μαρτίου, όπου και αποφασίστηκε να ζητηθούν αρμόδιες εξηγήσεις από τη σχολή. Και το κωμικοτραγικά οξύμωρο του πράγματος: Η σχολή της Μ.Ρ. συμπεριλαμβάνει στο πρόγραμμα σπουδών της το μάθημα «Σχεδίαση για όλους» που αναλύει την αναγκαιότητα πρόσβασης των ΑμεΑ σε όλες τις υποδομές και σχεδιασμούς. Χα, χα, χα...

53 σχόλια:

  1. mipws to tmima tis surou den einai i e3eresi alla o kanonas stin ellada??? se posa panepistimiaka ktiria stin ellada uparxei prosbasi???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η γενικότερη αδιαφορία δεν αποτελεί δικαιολογία για την Ελλάδα του 21ου αιώνα

    μήπως επειδή αποτελεί & μέρος της ελληνικής ιστορίας ο καιάδας να τους στέλνουμε εκεί?

    Ντροπή & πάλι ντροπή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. den apotelei dikaiologia alla pragmatikotita kai i ellada den exei akoumpisei kan ta dedomena tou 21ou aiwna se polles periptwseis. pote to kratos endiafer8ike gia tis anagkes twn politwn gia na problepsei kai tetoia zitimata? eimaste polu polu polu pisw kai tetoia paradigmata sinantame xiliades ka8imerina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. telika uparxei panepistimiaki koinotita me dikes tis euais8isies i to panepistimio apotelei meros tou kratous?

    uparxei probleyi apo to kratos & tin EE i oxi?

    kapoioi den kanan sosta ti douleia tous i autoi oi kapoioi prospa8isan & brikan tis portes kleistes?
    & an brikan tis portes kleistes ti kanan gia na boi8isoun oso autoi mporousan? giati de bgikan na kataggeiloun ti kratiki analgisia?
    mipos apla ekdraman stis eksoxes?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα ήθελα να επισημάνω ότι υπάρχουν μερικές ανακρίβειες στο άρθρο.

    Η ράμπα έγινε μετά από δικές μου ενέργειες, αλλά με χρήματα της σχολής. Επίσης, ουδέποτε έχασα εξεταστική λόγω αιθουσών, καθώς (πάντα μετά από επικοινωνία με τον κύριο Παπανίκο) το πρόγραμμα της εξεταστικής τροποποιείται αναλόγως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η αδιαφορία στην Ελλάδα έχει γίνει θεσμός, δυστυχώς. Εδώ και πολλά πολλά χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σήμερα δεν θα έπρεπε να μιλούμε για την αδυναμία της Μ. αλλά για την αδυναμία του κράτους, του κράτους που είμαστε και εμείς.

    Προσωπικά κάθε φορά που συναντώ τη Μ. τη μαμά της ή τον μπαμπά της, απορώ με την επιμονή και την υπομονή τους.

    Όταν ήρθε η Μ. στο πανεπιστήμιο έτυχε να γνωριστούμε και αν και η θέση μου σαν εξωτερικός συνεργάτης τυπικά δεν το επέτρεπε, προσπάθησα όπως μπορούσα να μπλέξω-βοηθήσω.
    Δείτε όμως πόσο βαθύ είναι το πρόβλημα από την κεφαλή του κράτους μέχρι το δικό μας κεφάλι:

    Για να φτιαχτεί η μεταλλική ράμπα επειδή δεν γινόταν να δοθούν χρήματα από τον τακτικό προϋπολογισμό χρησιμοποιήσαμε χρήματα από προγραμμα. (πρόβλημα εσωτερικό - ξεπεράστηκε)

    Όταν μιλήσαμε με το Δήμο, μας είπαν ότι η ράμπα θα ήταν ΠΑΡΑΝΟΜΗ!! Για αυτό το λόγο πρότεινα να της βάλουμε μεντεσέδες για να θεωρείται ...κινητή. (πρόβλημα νομικό - ξεπεράστηκε)

    Πήραμε την πρωτοβουλία να παρανομήσουμε(!) και αμέσως μετά την τοποθέτηση "γείτονας" έφερε τη δημοτική αστυνομία για να υποβάλλει μήνυση επειδή δεν μπορούσε να παρκάρει. (πρόβλημα νοοτροπίας - αξεπέραστο)

    Εκείνο όμως που με πλήγωσε πραγματικά είναι ότι βρέθηκαν ακόμα και φοιτητές οι οποίοι χλεύαζαν τη ράμπα γιατί το σχέδιο που έκανε ο μπαμπάς της Μ. τους χαλούσε τη θέα...

    Ευτυχώς η δική σας γενιά/φουρνιά που έζησε με τη Μ. και έμαθε να σκέφτεται με λογική "για όλους" ανησυχεί και συζητά το θέμα και δεν εύχεται απλώς όλα να πάνε καλά.

    Δημήτρης

    Υ.Γ. Το άρθρο έχει κάποιες ανακρίβειες που είναι καλό να μην αναρτώνται αυτούσιες γιατί μειώνουν την ουσία του προβλήματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. H συνάδελφος ας δεί κάποιες παραπομπές που αναφέρονται στο σχόλιο 73942 του
    http://www.tvxs.gr/v10077

    Γενικά για το τι ισχύει για την προσπελασιμότητα στο
    http://www.disabled.gr/lib/?cat=20

    Σε χώρους παιδείας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του κράτους να υπάρχει πρόσβαση σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. http://www.syros.aegean.gr/kg/koinignomi_2009-04-24.pdf

    Διαβάζω στη Κοινή Γνώμη (σελ 9) τις δικαιολογίες του Προέδρου για το θέμα & έχω τις παρακάτω απορίες:
    - που ακριβώς βρίσκεται ο φάκελος με τη προσπάθεια του Τμήματος να αποκαταστήσει την ισότιμη πρόσβαση σε όλους? γιατί δεν έχει κοινοποιηθεί στο Φοιτητικό Σύλλογο?
    - αν δεν έχει γίνει ακόμη παραλαβή του κτιρίου του 1ου Γυμνασίου γιατί γίνονται μαθήματα εκεί? δημιουργώντας προβλήματα στη συνάδελφο?
    - αποτελεί δικαιολογία η υποστελέχωση της Τεχνικής Υπηρεσίας? απ τη στιγμή που αυτή κατά τα λεγόμενα του Προέδρου απέκτησε γενική διευθύντρια μπορούμε να θεωρούμε ότι στελεχώθηκε?
    - παραπάνω ο dimitris@aegean.gr δήλωσε ότι δεν υπήρχαν κονδύλια, γιατί? είναι υποστελεχωμένη & η Οικονομική Υπηρεσία του Πανεπιστημίου? μήπως απλά δεν υπάρχει πρόβλεψη & από ποιον? από το κράτος - χρηματοδότη ή από το Πανεπιστήμιο το οποίο πιθανά να μη θέλει να χρησιμοποιεί τα χρήματά του για τέτοιους σκοπούς?
    - οι γραφειοκρατικές δικαιολογίες δε μπορούν παρά να πείσουν τον αναγνώστη για την έλλειψη θέλησης για ανάληψη πρωτοβουλιών


    τελικά το Πανεπιστήμιο σα θεσμός προωθεί την ισότητα των μελών του? ο κ. Πρόεδρος στην "απολογία" του στην εφημερίδα αναφέρει μόνο τα μαθήματα, ενώ δυστυχώς κάποιοι από εμάς θεωρούν την ιδιότητα του ακαδημαϊκού πολίτη ως μιαν ευρύτερη έννοια η οποία πάνω απ όλα συμπεριλαμβάνει τη κοινωνικοποίηση των μελών της κοινότητας. Με λύπη μου λοιπόν συμπεραίνω ότι ακόμη & αν γρήγορα γρήγορα εξασφαλιστεί η προσβασιμότητα σε κάποια αίθουσα δεν υπάρχει πρόβλεψη αλλά κυρίως διάθεση για ισότιμη πρόσβαση σε όλους τους χώρους και τις δράσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eide kaneis ton Iwannh Darzenta sthn ekpomph tou Papadakh? Apla aparadektos. Phge na bgei kai apo panw upainisomenos pws h kopela pernouse xaristika ta mathimata. Eipe pws den ektimse thn agaph pou ths edeikse. Nomizw pws o "agapoulhs" 8a prepei na psaksei kapoia allh kariera... Protash dikia mou na dhmiourghsei ekpomph antistoixh me auth ths Maris Kuriakou... "Me Polu Agaph". :-* XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ γουστάρησα το κράξιμο που κάνανε στον Δαρζέντα στην εκπομπή του Παπαδάκη. Στην αρχή ακουγόταν φουσκωτός σαν διάνος ο κύριος καθηγητής. Όταν άρχισαν να του την πέφτουνε-Παπαδάκης, Λιαρέλλης, Χριστίνα Κοραή- άρχισε να ψελλίζει το γνωστό "μα δεν μ'αφήνετε να μιλήσω!". Τώρα στο σπίτι δεν θα άλλαξε μόνο το πουκάμισο -από τα σάλια των "συντρόφων"-φοιτητών...Τα γατόνια οι δημοσιογράφοι πιάσανε αμέσως πού το πήγαινε με τα περί "αγάπης" του Τμήματος προς τη Μαρία. Έτσι για να καταλαβαίνουν οι καθηγητάδες ότι δεν απευθύνονται πάντα στη φοιτητοκαφρίλα που τους γλείφει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ27 Απριλίου 2009 - 1:36 π.μ.

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



    Με αφορμή τη δημοσιοποίηση που δόθηκε το τελευταίο διάστημα στο θέμα πρόσβασης ατόμων με ειδικές ανάγκες στους χώρους του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Σύρο, το διοικητικό προσωπικό του τμήματος οφείλει να πάρει θέση στο συγκεκριμένο θέμα.

    Αν και θεωρούμε ότι στην Ελλάδα του 21ου αιώνα αυτά τα θέματα θα έπρεπε να είναι αυτονόητα, δυστυχώς αισθανόμαστε την ανάγκη να επαναλάβουμε ότι: έχοντας όλοι ίσα δικαιώματα στη μάθηση και την ενεργή συμμετοχή στην ακαδημαϊκή ζωή, πρέπει να παρέχεται ανεμπόδιστη φυσική, τουλάχιστον, πρόσβαση σε όλους τους χώρους του Πανεπιστημίου, ειδικά όταν υπάρχει και η πρόβλεψη και υπάρχουσες μη ενεργές υποδομές.

    Δίνουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας σε όλα τα άτομα με ειδικές ανάγκες που βρίσκονται ήδη στο τμήμα μας ή θα έρθουν στο μέλλον και γνωστοποιούμε την πρόθεσή μας να τους παρέχουμε κάθε δυνατή βοήθεια.



    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΥΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. mallon den exeis antilif8ei anonume oti o upallilos mono entoles mporei na parei & oxi apofaseis
    se prosopiko epipedo de nomizo na exei oute i M.R. problima oute & o AMEA sunadelfos mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. διαβάζω τα παραπάνω σχόλια και βλέπω
    - σχόλια για την κατάσταση στην Ελλάδα (τα ίδια λέει και η γιαγιά μου, όλοι την γνωρίζουμε)
    - σχόλια για την ανικανότητα διαλεκτικής του Δαρζέντα κ για τους σαλιαρίζοντες φοιτητές
    - κοπλιμέντα για τους αλήτες δημοσιοκάφρους που στρίμωξαν το Δαρζέντα (έλεος, δεν περίμενα ότι θα υπερασπιστούμε κ τον Παπαδάκη - Λιαρέλη...έλεος)
    - βρίσιμο προς τους υπαλλήλους που επιτέλους έβγαλαν έστω κ μία τυπική ανακοίνωση "αλληλεγγύης"
    - κάποιες αναφορές σε νομοθεσίες

    Δεν είδα κανένα να επικεντρώνει πραγματικά στο πρόβλημα που έχουμε όμως και να αναζητεί υπαίτιους και λύσεις!
    Αλλά έτσι μας αρέσει πάντα.

    Έχουμε έναν άχρηστο ανελκυστήρα και δύο άχρηστες ηλεκτρικές ράμπες:
    Υπάρχει λοιπόν πρόβλεψη από τη τεχνική μελέτη, αλλά για κάποιο λόγο δεν δουλεύουν.Whose fault?

    Αν ξέρει κανείς ας απαντήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Gmanin μια κι έγραψα και παραπάνω να σου πω αυτό που είναι πράγματι η ουσία:

    Για το Α΄Γυμνάσιο σήμερα η ευθύνη είναι αποκλειστικά του εργολήπτη/εργολάβου που έφτιαξε το κτίριο.

    Για πιο πριν (όπως και μετά) οι ευθύνες μπορούν να διαχυθούν όσο θέλεις (ποιος έκανε τη σύμβαση, τι λένε οι ρήτρες, τι λέει η ΕΕ κλπ) και όσο έχεις διάθεση να χάσεις το χρόνο σου να παρακολουθείς νομικά μπαλάκια.

    Θα το πω χωρίς ντροπή: ξεβρακώστε τον εργολάβο όπου τον βρείτε. Αυτή τη στιγμή παίρνει έργα του δημοσίου τα οποία θα τα παραδίδει με την ίδια "τελειότητα" όπως αυτή που διαπιστώσαμε όλοι, σε ότι κινείται (ή θα έπρεπε) μεσα σε αυτό το κτίριο (παράθυρα, πόρτες, κλιματιστικά, αναβατόρια, ασανσέρ).

    Είναι υποχρεωμένος να τα επισκευάσει όλα πριν το φθινόπωρο που το κτίριο θα παραδοθεί οριστικά στο Τμήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @dimitris@aegean.gr an den exei parado8ei to ergo giati ginontai ma8imata sto 1o gumnasio & malista auta pou apokleioun ti Maria?
    poso epikindino einai gia osous kukloforoun sto 1o gumnasio?

    gia alli mia fora ta mpalakia pane & erxontai akoma & sauto!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ανώνυμος: βάλε ένα στοιχείωδες ψευδώνυμο, τουλάχιστον για να επικοινωνούμε εδώ μέσα γιατί έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας.

    Όσο για το Γυμνάσιο, ελπίζω να μην ήθελες να κάναμε ακόμα μάθημα στη σκατωμένη Τυποκυκλαδική. Αν έχεις πρόβλημα που ακόμα δεν έχει παραδοθεί, μπορείς να το καταγγείλεις ως παράνομο, να σταματήσουν τα μαθήματα κτλ κτλ...

    Αφού λοιπόν καταγγέλλεις ότι πετάνε μπαλάκια από δω κ από κει, θα μας πεις εσύ ποιος κατά τη γνώμη σου είναι Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για την κατάσταση σήμερα για να τον κυνηγήσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=38667

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Gimanin έχεις δίκιο για την "ανωνυμία".
    Θα απαντήσω στον "ανώνυμο" θεωρώντας προς το παρόν καλόβουλη τη συμμετοχή του:

    Καταρχήν να το ξεκαθαρίσουμε: Το κτίριο είναι ΔΗΜΟΣΙΟ. Είναι ΔΙΚΟ μας.

    Μετά την ανανκαίνιση μας έχει παραδοθεί με "εγγύηση" (απλοϊκά όπως το καταλαβαίνω). Το χρησιμοποιούμε λοιπόν και εντός της "εγγύησης" λέμε στον εργολάβο ότι θέλουμε να μας φτιάξει όσα δεν έφτιαξε.
    Δεν φαντάζομαι πάντως ότι ο εργολάβος είναι κανένα "παιδάκι". Η θλιβερή εμπειρία λέει ότι όλοι αυτοί αν μπορέσουν να τα παρατήσουν όπως είναι και να πάρουν τα λεφτά τους, βγαίνοντας λάδι, θα το κάνουν.
    Να μην τον αφήσουμε.


    Αρμόδιος να απαντήσω αν, ποια, πόσα μαθήματα και πως πρέπει να γίνονται δεν είμαι.
    Αλλά σίγουρα οι αίθουσες του 1ου Γυμνασίου είναι πιο οργανωμένες, ασφαλείς και κόσμιες και ότι άλλο θέλεις από τις προηγούμενες. (Στο είπε κι ο Gimanin με πολύ πιο ευθύ τρόπο).

    Και να μιλάμε ρεαλιστικά: Στο Τμήμα υπάρχουν ας πούμε 300 φοιτητές που παρακολουθούν μαθήματα.
    Πρακτικά με την κατάληψη "εγκαινίασαν" το κτίριο και έκτοτε δεν έφυγαν ποτέ και καλά έκαναν αφού το ζήτημα είναι να πηγαίνουμε μπροστά.

    Το ζήτημα δεν είναι λοιπόν πως θα "διώξουμε" τους 299 από το νέο κτίριο αλλά πως θα μπορέσουμε να μπαίνουμε ΟΛΟΙ.


    Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Διαβάζοντας τις διάφορες επιστολές που γράφτηκαν πάνω στο θέμα θα ήθελα να πω και εγώ πέντε πράγματα:

    1)Το πρόβλημα της Μαρίας δεν δημιουργήθηκε αυτό τον χρόνο και δεν αφορά μόνο το κτίριο του 1ου γυμνασίου. Η Μαρία έχει πρόβλημα πρόσβασης στην σχολή 5 χρόνια τώρα!
    2) Η ευθύνη κατά την γνώμη μου δεν είναι μόνο του εργολάβου και της τεχνικής υπηρεσίας. Όταν υπάρχει διάθεση μπορούν να δοθούν λύσεις (5 μαθήματα στου Φρέρη δεν είναι κάτι ακατόρθωτο).
    3) Δεν μπορώ να καταλάβω που αποσκοπούν δηλώσεις αμέριστης συμπαράστασης του πανεπιστημίου προς την Μαρία. Το αν και πόσο συμπαραστάθηκε το πανεπιστήμιο στη Μαρία φάνηκε ξεκάθαρα τα 5 χρόνια που σπουδάζει σε αυτό από τα έργα που (δεν) έγιναν και όχι από τα λόγια.
    4) Πιστεύω πως θα πρέπει να βρεθεί μια λύση για το θέμα της Μαρίας (έστω και προσωρινή) άμεσα!
    5) Όσο για την επιστολή του πρύτανη πιστεύω πως γράφτηκε με κάποια σουρεαλιστική διάθεση προφανώς γιατί μου θύμισε την παροιμία "γεια σου μπάρμπα... κουκιά σπέρνω".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ρε συ νικο, αφου ξερεις πως καθε φορα που στελνουν ενα μεηλ απεργιας, κινητοποιησης κτλ, ξεκινανε και τα μεηλ συμπαραστασης και αλληλεγγυης. Μην το ψαχνεις, αυτο ειναι το λιγοτερο που μπορει να κανει κανεις, το να δηλωσει συμπαρασταση. Την εκπομπη του Παπαδακη δεν τη προλαβα απ την αρχη, κοιμομουν, δυστυχως προλαβα μονο το κραξιμο του Δαρζεντα, ετσι δεν μπορουσα να καταλαβω τι ακριβως εγινε. Σημερα διαβασα το μεηλ που εστειλε ο πρυτανης. Δεν καταλαβα γιατι μας το εστειλε. τους εβαλε στη θεση τους και ηθελε να το μοιραστει μαζι μας?
    Το αν η κατασταση ειναι ιδια σε ολη την ελλαδα για μενα αυτο δεν ειναι απαντηση... Τοσα χρονια, οι περισσοτεροι φοιτητες αγνοουσαν την υπαρξη της συμφοιτητριας μας. Μαλλον η ραμπα ηταν που εκανε τις "συστασεις". Ισως εγινε καποια σχετικη συνελευση παλιοτερα και εγω να ελειπα...αλλα θα ειχε ακουστει κατι μεταξυ μας. Μονο για λαμογιες ειμαστε? (χαχαχαχα) Το αν ειχαν γινει ενεργειες για την διευκολυνση της, θα επρεπε να το ξεραμε χροοονια πριν...και οχι αφου γιναμε ρεζιλι. Αφου λοιπον αγγιξαμε το προβλημα, ας δουμε τι μπορει να γινει, ωστε να μη νιωθουν παραμελημενοι ή οτι χαριστικα περνανε μαθηματα οι ΑμΕΑ συμφοιτητες μας... Αυτο που πιστευω οτι διαφοροποιει το τμημα μας απο τα υπολοιπα της χωρας, ειναι 1ον το πεδιο μας (οποτε θα μπορουσαν καθηγητες και φοιτητες να τα βαλουν κατω και να βοηθησουν να βρουν λυση) και 2ον...ειμαστε 300 ατομα ρε παιδια...δεν ειμαστε χιλιαδες....θα μπορουσε να τροποποιηθει το προγραμμα των μαθηματων ωστε να μπορει να παρακολουθει τα μαθηματα η συμφοιτητρια μας.
    Τωρα, για το γυμνασιο...φανταζομαι ολοι θελαμε να μπουμε μεσα το συντομοτερο...το τι παιζει με τα προβληματα του κτιριου και με τον εργολαβο κτλ...δυστυχως δε τα γνωριζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. siga siga 8a pa8ete tipota apo tin polu suneiditopoiisi....xaxaxa
    san de ntrepeste oloi sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 5 χρόνια όλοι αγαπούσαν την Μαρία,
    5 χρόνια όλοι προσπάθησαν για το καλό της...
    5 χρόνια δεν ήταν δυνατόν να παρακολουθεί όσα μαθήματα όλοι αυτοί που την αγαπούσαν παρακολουθούσαν ή δίδασκαν.
    5 χρόνια αγάπης να πάνε τώρα χαμένα...
    και ξυλόραμπα σου κάναμε (δικαιολογήσαμε το 3%)
    και ένα,δυο μαθηματάκια το εξάμηνο(να μην κουράζεσαι κιόλας)
    Μα τι αχαριστία... αχ, αυτή η νέα γενιά.. ψάχνει ισότητα ,αναζητά ποιος φταίει..γιατί ;
    και ήταν όλα τόσο ήρεμα, τόσο ωραία, τόσο αγαπημένα...
    αλλά ξέρω εγώ ποιος “κακός” φταίει.. ο εργολάβος ,

    διότι εμείς δεν φταίμε,
    εμείς αγαπάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Eidame kai tous mi upereuaisthitous upokrites... Don't worry...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. γουσταρω απιστευτα τα ανωνυμα ειρωνικο-κυνικο-λακωνικο-θα-θελα-να-πω-κατι-αλλα-μονο-μαλακιες-λεω μηνυματα που ανεβαζουν μερικοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο τέτοιο μένος και τέτοια τέτοια αποστροφή προς τις δηλώσεις και την όλη παρουσία της προεδράρας μας στην πρωινή εκπομπή όπου βγήκε με περιττή παρισσεία και σθένος να υπερασπιστεί τα "δίκαια" του τμήματος και του πανεπιστημίου γενικότερα.... Άλλωστε τα λεγόμενα ήταν στο κλίμα και στο πλαίσιο των ημερών, λεγόμενα πίστης κατάνοιξης και ... αγάπης. Άλλωστε all we need is love

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Επερώτηση κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γρηγόρης Ψαριανός στον Υπυργό Παιδείας για την υπόθεση της Μ.Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. & ξαφνικά οργασμός εργασιών στο 1ο Γυμνάσιο...
    τι να πει κανείς αν είναι να γινόμαστε ρόμπα για να γίνουν τα αυτονόητα ας βάλουμε μπροστά κάθε θέμα, να τελειώνουμε

    έτσι κι αλλιώς κάλλιο αργά παρά ποτέ γιατί η ουσία είναι καταρχήν να "κατακτήσει" η Μαρία τα αυτονόητα, σε μια δεύτερη φάση όμως ας κάνουμε λιγουλάκι & την αυτοκριτική μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρε σοβαρα τωρα κατανταει γελοιο με τους ανωνυμους . Ο Peter εχει απολυτο δικιο ... πειτε μια γαμ@#@#@νη προταση η μη γραφετε καθολου. Ελεος get a life δηλαδη...

    Τωρα οσον αφορα το θεμα μας , εμενα μου φαινεται γελοιο το να λεμε "ειμαστε 300 κ οχι χιλιαδες , ας βρουμε εναν τροπο να την βολεψουμε " . Τι λετε ρε , πατε καλα ? Τι ειναι η Μαρια για να την βολεψουμε ? Να δωσουμε κ αλλα πατηματα "αγαπης" στον Δαρζεντα , να λεει ποσο την αγαπαει που για χαρη της αλλαξε το προγραμμα μαθηματων ? ουαααααουου , τι θησεια ...
    Ειναι αυτονοητο πως η Μαρια και η καθε Μαρια θα πρεπε να χει προσβαση στα κτηρια αυτα (και οχι μονο) , με "βολεματα " το μονο που κανουμε ειναι να διαιωνιζουμε ενα κακο σε μια χωρα που το μονο που την νοιαζει ειναι το βολεμα και τα μπαλωματα . Τιποτα ολοκληρομενο , τιποτα σωστο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Διαβάζω τόση ώρα τα σχόλια. Η αλήθεια είναι οτι δεν γνώριζα οτι είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις το θέμα. Μιλάμε για μια κατάσταση ειδική στο τμήμα μας και γενική σε όλη την ελλάδα την οποία όχι μόνο την ξέρουμε, γεννιόμαστε μέσα σ' αυτήν. Διάβασα τρεις φορές τουλάχιστον την φράση "
    Ελλάδα του 21ου αιώνα" και προσβασιμότητα. Γιατί δεν μιλάει κανείς για τους "Έλληνες του 21ου αιώνα" ; Για να ανέβει ένα καρότσι με έναν ανθρώπο πάνω,στον πρώτο όροφο, χρειάζονται 2 άνθρωποι. Ένας να κρατά το καρότσι από μπροστά, και ένας από πίσω. Πέντε χρόνια ,που λένε όλοι, είδα όλους -και μένα μαζί - να παρατηρούν το πρόβλημα, να το γνωρίζουν, αλλά όχι να δίνουν ένα χέρι βοήθειας. Κυριολεκτικά. (Μπορεί να κάνω και λάθος.)
    Φυσικά, το να κουβαλάμε καρότσια δεν είναι λύση. Φυσικά και είναι απαραίτητες οι εγκαταστάσεις ισότιμης πρόσβασης.
    Αλλά το πρόβλημα προσβασιμότητας ,γενικά, ξεκινά από την δικιά μας ανθρωπιά. Από το πόσο πρόθυμοι είμαστε να εμπλακούμε, να γίνουμε μέρος ενός προβλήματος και λύση του με την φυσική μας παρουσία. Στον ελεύθερο μας χρόνο λοιπόν από τον συνεχή αγώνα για την ισότητα, το συνεχές “κατηγορώ” και όλη την σάλτσα της “Ελλάδας του 21ου αιώνα” ας βάλουμε ένα χεράκι να ανεβεί ο Α, ο Β, η Γ, ο Δ, η Ε, η Μ,ο Ω ,στον πολυπόθητο πρώτο όροφο.

    ( Ο πρώτος πληθυντικός πηγαίνει στους : φοιτητές υπέρμαχους της ισότητας (ξαφνικά πλήθυναν και ανώνυμο - ποιήθηκαν), προέδρους που αγαπάνε, δημοσιογράφους που αποκαλύπτουν μια αλήθεια 50 χρονών και βάλε, τηλεπαρουσιαστές – δικαστές, διοικητικούς υπαλλήλους με αλληλεγγύη (ή χωρίς), πρυτάνεις με επιστολές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Sto elladistan otan 8es na kineisai sta plaisia tou nomou de vgazeis pote akrh.
    O nomos anti na sou diasfalizei ta dikaiwmata sou amesa, se vazei se diadikasia diekdikhshs pou mono talaipwria, neura k tsantila sou menei sto telos ths meras!

    Isws, lew gw twra, isws na mporousame na kinh8oume "paranoma"...

    k gia na mas freskarw th mnhmh, mporw na anaferw 2 anwduna paradeigmata "paranomwn" (ws pros tou nomous tou kratous k oxi paranomes ws pros th diadikasia pshfhshs tous) apofasewn tou f.s.
    a) apofash katalhpshs perifereias
    b) apofaseis gia tis poreies mas pou den zhtame pote to ok apo tous mpatsous

    8a mporousame na vgaloume apofash genikhs suneleushs opou 8a elege oti thn tade hmeromhnia (px ena s/k) mazeuomaste sto gumnasio k ftiaxnoume emeis oi idioi mia rampa sto pezodromio h sta skalia h opou kri8ei oti einai kalutero gia na ftiaxtei.

    Ena sako tsimento pisteuw oti san f.s. mporoume aneta na ton agorasoume...

    k ama 3erei k kaneis mas kana mhxaniko na ton "sumvouleutoume" gia to pws 8a prepei na thn ftia3oume... :P
    estw oti exw 2-3 mhxanikous pou mou kanoun ma8hma. De nomizw na exoun antirrhsh atupa na mas poun ti k pws...

    Sto katw katw sthn katalhpsh k sto festival apodeikthke oti uparxoun ena soro mastoria ston f.s. (workshops) :)

    ante as ANTIDRASOUME opws to xame kanei karamela mas toso kairo prin.
    To xasimo ws pros to poios ftaiei as to vroun kalutera oi dikhgoroi k egw proteinw sth Maria na kinh8ei opwsdhpote nomika!!!

    s.l

    p.s: x8es eida to stolidi-asanser prwth fora me anoikth porta k katevhka na dw ti ginete. Twra 3afnika meta apo tosous mhnes 8umh8hkan na antlhsoun to nero apo th vash pou eixe plhmmurisei! Alla auto den paei na pei oti to ftia3an kiolas... (kindunos apo skouria k kindunos hlektroplh3ias...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Plughead sumfwnw me osa les oson afora th genikh nootropia tou Ellhna

    alla se periptwseis opou to karotsaki apo mono tou einai 100 kila sun ta kila tou an8rwpou pes mou pws mporeis na voh8hseis na anevei ston prwto orofo?

    de lew, adiaforia uparxei, alla mhn genikeueis epi pantwn proswpwn...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το απόσμασμα από την εκπομπή του Παπαδάκη.

    http://www.youtube.com/watch?v=yz0g69uaJwM

    http://www.youtube.com/watch?v=O7sKWW-XPhk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ε γι αυτό απολογείται η προεδράρα μας ότι υπήρχε πρόβλημα στην εκπομπή του παπαδάκη
    ήταν πολύ νωρίς το πρωί
    στον ύπνο το πιάσαν....

    πέρα από τη πλάκα γι άλλη μια φορά παραληρούσε χωρίς να λέει τίποτα άλλο εκτός από τη πιπίλα ότι ένα τμήμα 9 χρόνων είναι ακόμη ένα καινούριο τμήμα, κατά τη ταπεινή μου άποψη γι άλλη μια φορά μηδέν εις το πηλίκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Επειδή απ' ότι φαίνεται σαν φοιτητικός σύλλογος το μόνο που κάναμε για το θέμα ήταν να παρατηρούμε από μακριά και επειδή μετά την προηγούμενη γενική συνέλευση δεν έγινε καμία απολύτως ενέργεια προτείνω στο Δ.Σ νέα έκτακτη γενική συνέλευση για να συζητήσουμε τι μπορεί να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αν θέλετε, προτείνω να γίνει στο Φρέρη για να μην πάθει
    καμια ηλεκτροπληξία κανείς απο το "state of the art" τμήμα μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η εκπομπή του Πορτοσάλτε στον ΣΚΑΪ με φιλοξενούμενο τον Ανδρέα Τρούμπη: http://www.youtube.com/watch?v=eV789vsGylc&feature=channel_page

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να υποθεσω εχετε ενημερωθει επ αυτου κυριε Τρουμπη ...

    Ω ρε κλωτσες που πρεπει να φανε μερικοι . Ο ενας δινει τον αλλο παλι . Την δευτερα λετε να χει ετοιμασει πιο καλες δικαιολογιες ?

    Συνελευση να φωναξει καποιος τον Δαρζεντα γιατι δεν εχω πολυ αγαπη τον τελευταιο καιρο :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Παραθέτω εδώ επιστολή του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων του Παν/μίου Αιγαίου σχετική με το ζήτημα...

    ---------------------------------------------------------

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
    ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    Το Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων με έδρα τη Σύρο λειτουργεί από το 2000 έχοντας να επιδείξει μια επιτυχημένη ακαδημαϊκή παρουσία. Ως περιφερειακό πανεπιστημιακό Τμήμα έχουμε αντιμετωπίσει λειτουργικές δυσκολίες τις οποίες αντιμετωπίζουμε συγκροτημένα και με πίστη στο στόχο μας. Αυτή την περίοδο όμως αντιμετωπίζουμε ένα συγκυριακό πρόβλημα μεγάλης έκτασης που σχετίζεται με το κτιριακό.
    Τ ο Τμήμα μας στεγαζόταν από την ίδρυσή του στο κτίριο 1ου Γυμνασίου Σύρου, διατηρητέο κτίσμα στο κέντρο της Ερμούπολης. Από το 2004 και έπειτα, χρειάστηκε να το εκκενώσουμε προκειμένου να ανακαινιστεί από κοινοτικό πρόγραμμα ώστε να αποκτήσει όλες τις σύγχρονες υποδομές.
    Από τότε έως και σήμερα το Τμήμα στεγάστηκε σε ενοικιασμένα κτίρια. Η εξεύρεση κατάλληλων κτιρίων στην Ερμούπολη δυσχεραίνεται λόγω της έλλειψης μεγάλων συγκροτημάτων, της απαγόρευσης από το Υπ.Αιγαίου αλλαγής χρήσης σε υφιστάμενα κτίρια, της έλλειψης ανελκυστήρων, της απουσίας πρόβλεψης για πυρασφάλεια και αδυναμίας προσθηκών λόγω του διατηρητέου χαρακτήρα, της μη ασφαλούς πρόσβασης από το δρόμο λόγω έλλειψης πεζοδρομίων, έως και της απροθυμίας των ιδιοκτητών για μεσοπρόθεσμη ενοικίαση στο δημόσιο λόγω δυνατότητας εμπορικής αξιοποίησης με υψηλό τίμημα σε ιδιώτες χωρίς κοστοβόρες τροποποιήσεις.
    Έτσι οι συνήθεις ασφαλείς επιλογές μας είναι κτίρια ισόγεια σε δρόμους με χαμηλή κίνηση.
    Το ίδιο διάστημα είχαμε την τιμή να αποδεχτούμε αίτημα εγγραφής φοιτήτριας ΑΜΕΑ με εξειδικευμένα προβλήματα που απαιτούν πλήρεις υποδομές πρόσβασης για αναπηρικό καροτσάκι όπως και συνοδεία από άτομο για να μπορεί να διεκπεραιώνει ορθά την παρακολούθηση των μαθημάτων και την εξυπηρέτηση των προσωπικών της αναγκών.
    Είναι γεγονός ότι το τμήμα έκανε μεγάλες προσπάθειες για να γίνει το διατηρητέο αυτό κτίριο 100% προσβάσιμο, παρά την απαίτηση της κοινοτικής νομοθεσίας, με αποτέλεσμα να έχουν τοποθετηθεί δύο (2) ειδικοί ανελκυστήρες και δύο (2) ειδικοί ηλεκτρικοί αναβατήρες.
    Στην μεταβατική περίοδο, δηλαδή μέχρι την παραλαβή και λειτουργία του 1ου Γυμνασίου οι προσπάθειές μας να καταστήσουμε μερικά από τα υπάρχοντα κτίρια προσβάσιμα, μετά από πολλές ουσιαστικές και τυπικές μάχες, πέτυχαν με αποτέλεσμα η φοιτήτριά μας να είναι σε θέση να παρακολουθεί μαθήματα.
    Στα μέσα του 2007 ενημερωθήκαμε με χαρά ότι το κτίριο «1ου Γυμνασίου Σύρου» θα ήταν σύντομα έτοιμο.
    Άμεσα δρομολογήσαμε ενέργειες όπως προμήθεια επίπλων και μεταφορά των υποδομών επικοινωνίας/δικτύου. Ενεργώντας ταχύτατα στο τέλος 2007 είχαμε ήδη παραλάβει εξοπλισμό τον οποίο και αναπτύξαμε αμέσως μετά τη διοικητική παραλαβή του κτιρίου που έγινε το 2008.
    Δυστυχώς η εικόνα του κτιρίου δεν ήτο αντάξια των προσδοκιών και των θυσιών όλων αυτών των ετών. Ανάμεσα σε όλα τα προβλήματα (που κάποια είναι έως και κατανοητά σε ένα μεγάλο έργο) τα δύο πιο χαρακτηριστικά έως και εξοργιστικά είναι:
    - Η λειτουργία του κτιρίου σε πλήρες φορτίο είναι αδύνατη λόγω κακού υπολογισμού από τους μελετητές της δυνατότητας παροχής ρεύματος από τη ΔΕΗ
    - Καμία από τις υποδομές για άτομα με ειδικές ανάγκες και εμποδιζόμενα άτομα δεν είναι ολοκληρωμένη και σε λειτουργία.
    Ένα έκτακτο πρόβλημα όμως ήρθε να προστεθεί , αυτό της υποχρεωτικής διακοπής χρήσης κάποιων ενοικιασμένων χώρων λόγω προβληματικής εγκατάστασης αποχέτευσης που διαγνώστηκε από τις υπηρεσίες του Δήμου κατόπιν έργων στην περιοχή.
    Η δυσκολία αντιμετώπισης των προβλημάτων επηρεάζεται και από το γεγονός ότι η Τεχνική Υπηρεσία του Πανεπιστημίου Αιγαίου δεν έχει επαρκή στελέχωση λόγω συνταξιοδοτήσεων. Ειδικά στη Σύρο δεν υπάρχει ούτε ένα μέλος της Τεχνικής Υπηρεσίας και τις όποιες ενέργειες καλούνται να αναλάβουν τα στελέχη της διοικητικής μέριμνας ή/και διδάσκοντες (προφανώς πέραν των γνώσεων και αρμοδιοτήτων τους).

    Σήμερα βρισκόμαστε εν μέσω διοικητικής και οριστικής παραλαβής του έργου. Την περίοδο αυτή υποχρεούμαστε να εξοπλίζουμε και χρησιμοποιούμε πιλοτικά το κτίριο.
    Οι ενέργειες που έγιναν το τελευταίο 3μήνο και συνεχίζονται:
    - Με την έλευση νέας Διευθύντριας στην ΤΥ του Πανεπιστημίου έγινε αυτοψία παρουσία του εργολάβου, στο «1ο Γυμνάσιο Σύρου». Η δέσμευση του εργολάβου ήταν ότι τα προβλήματα θα λυθούν εντός των προθεσμιών. Να σημειωθεί ότι μέχρι την οριστική παραλαβή απαγορεύεται οιαδήποτε δική μας παρέμβαση (είναι γνωστή η τιμωρία πρυτανικών αρχών σε άλλο πανεπιστήμιο που έκαναν αντίστοιχη ενέργεια).
    - Συνεργαζόμαστε με τη ΔΕΗ για τη δημιουργία επαρκών παροχών στο «1ο Γυμνάσιο Σύρου».
    - Συνεργαστήκαμε με τον ιδιοκτήτη του βασικού ενοικιαζόμενου συγκροτήματος για την αντικατάσταση του συστήματος ύδρευσης/αποχέτευσης και σταδιακά επαναφέρουμε εκεί όσο το δυνατό περισσότερες λειτουργίες.
    - Δημιουργήσαμε νέο εργαστήριο Η/Υ στο κτίριο αυτό όπου υπάρχει και ειδική ράμπα.
    - Μεταφέραμε μαθήματα σε προσβάσιμες αίθουσες (και με τη σταδιακή αποκατάσταση λειτουργίας του κτιρίου θα γίνει μελέτη για την μετακίνηση ει δυνατόν και όλων των μαθημάτων που δηλώνει η φοιτήτρια ΑΜΕΑ).
    - Ολοκληρώσαμε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και προχωρούμε σε πρόσληψη εξειδικευμένου εξωτερικού συνεργάτη με γνώσεις σε θέματα υγιεινής & ασφάλειας μέσω χρηματοδοτούμενου προγράμματος που θα αναλάβει τη διαχείριση της ομαλής μετάβασης στη νέα κατάσταση και τη διαχείριση του προβλήματος των ΑΜΕΑ.
    Η ανησυχία μας πάντως και η εγρήγορσή μας ειδικά για το θέμα της ΑΜΕΑ φοιτήτριάς μας αλλά και για κάθε άλλη παρόμοια περίπτωση παραμένει για τους ακόλουθους λόγους:
    - Τι θα συμβεί αν ο εργολήπτης του έργου δεν ολοκληρώσει τις ενέργειες άμεσα και ούτε μέχρι την οριστική παραλαβή (το επόμενο φθινόπωρο);
    - Η φοιτήτρια ΑΜΕΑ παρά την προσωπική της αδυναμία να βρίσκεται άνω των 3-4 ωρών ανά ημέρα στο πανεπιστήμιο μπορούμε να δεχτούμε ότι διάγει ομαλή ακαδημαϊκή πορεία όταν δεν μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλους τους χώρους;
    Στο σημείο αυτό πρέπει να τονιστεί ότι η δημοσιοποίηση μη διασταυρωμένων και εσφαλμένων στοιχείων όπως αυτή που έγινε στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο τις τελευταίες ημέρες δυστυχώς υποβαθμίζει το πρόβλημα και μας απομακρύνει από την ουσία.
    Με πίστη και συνέπεια στο λειτούργημα της εκπαίδευσης και με πλήρη γνώση ότι τίποτα δεν κερδίζεται χωρίς κόπο σε ετούτο τον τόπο, ελπίζουμε να σας βρούμε συμμάχους στην προσπάθειά μας.

    Καθ. Ιωάννης Δαρζέντας
    Πρόεδρος Τμήματος Μ.Σ.Π.&Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις πάνω στο δελτίο τύπου:

    1) Δεν γνωρίζω αν η προβληματική εγκατάσταση αποχέτευσης διαγνώστηκε από τις υπηρεσίες του Δήμου όταν όμως η μυρωδιά και η αποπνικτική ατμόσφαιρα διαγνώστηκε από τους φοιτητές ήμασταν απλά "παραπονιάρηδες".
    2) Στο καινούριο εργαστήριο Η/Υ που απ' ότι μαθαίνω δημιουργήθηκε στην Τυποκλυκλαδική δεν υπάρχει ειδική ράμπα. Υπάρχει η ράμπα που σχεδίασε ο πατέρας της Μαρίας (με τα λεφτά του τμήματος φυσικά ας μην το ξεχνάμε για να μην ξεφεύγουμε από την ουσία του προβλήματος). Η ράμπα που δημιουργήθηκε από το τμήμα είναι μια ξύλινη κατηγορίας "της πλάκας".
    3) Αν στο κείμενο η μεταφορά μαθημάτων σε προσβάσιμες αίθουσες σημαίνει τα 2 (από τα 5 που δήλωσε) μαθήματα που βάλανε στο κτίριο του Φρέρη για την Μαρία τότε δεν πιστεύω πως είναι κάτι το αξιόλογο για να γραφεί σε δελτίο τύπου.
    4) Τέλος να κλείσω με την "προσωπική αδυναμία" της Μαρίας να βρίσκεται άνω των 3-4 ωρών ανά ημέρα στο Πανεπιστήμιο. Ο καθένας θέλει να πάει στην τουαλέτα ή να φάει κατά την διάρκεια της ημέρας. Όταν δεν υπάρχουν ειδικές τουαλέτες και πρόσβαση στη λέσχη τότε ναι η Μαρία δεν μπορεί να βρίσκεται πάνω από 3 με 4 ώρες στην σχολή. Χρειάζεται όμως μεγάλο θράσος για μία τέτοια δήλωση σε δελτίο τύπου που το μόνο που φέρνει στο μυαλό είναι: "καλά ρε παιδιά για 4 ώρες κάνετε τόση φασαρία; 2 μαθήματα στου Φρέρη και πολλά της είναι..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανεκδοτο ειναι ? Σοβαρα τωρα ,δηλαδη τι λεει ? Οτι τα αυτονοητα , ΑΝ γινουν , να πουμε και ευχαριστω ? Ο Δαρζεντας εχει καμια ευθυνη για ολα αυτα ? Αυτοι που εκαναν τις λαθος μελετες εστω ? Καποιος ?
    Δηλαδη σοβαρα ρωταει τι θα συμβει αν ο εργολαβος δεν ολοκληρωσει τις εργασιες ? Κυριε Δαρζεντα καθοτι σας αγαπαω ,το ψηνα για να σας βγαλω απο την δυσκολη θεση αν θελετε να κανουμε ανταλλαγη (τραμπα βρε αδερφε) , να ρθετε να δωσετε μερικα μαθηματακια που χρωσταω (Μεθοδους θελω βαθμο ε) και να παρω εγω την θεση σας και τον μισθουλη σας να σας βρω και μια καμια λυσουλα ... αν ενδιαφερεστε call me
    Τελοσπαντων περα απο την πλακα ,μιας και η δηλωση δυσκολα μπορει να ανιτμετωπιστει σοβαρα ,αυτα ολα τελικα ειναι ασημαντα μπροστα στο κλεισιμο ... Αυτο που λεει και ο Νικος στο 4 , μιλαμε για θρασος . αλλα και να τον κραξουμε στην καλυτερη θα βγει να πει οτι παρερμηνευσαμε αυτα που λεει ή μπορει και να ζητησει συγνωμη γιατι μας αγαπαει ... ρε δεν @#$@# λεω γω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μετά από το «καλογραμμένο» δελτίο τύπου, θα ήθελα να κάνω μια σύντομη αναδρομή…

    1ο έτος (2004-2005): Το έτος των υποσχέσεων… Υποσχέσεις για ισότιμη φοίτηση, υποσχέσεις για ράμπες… Υποσχέσεις πολλές, αποτέλεσμα μηδέν.

    2ο έτος (2005-2006): Ουσιαστικά το πρώτο έτος φοίτησης… Κατασκευή της άθλιας ξύλινης ράμπας που δεν κάνει ούτε για τσουλήθρα. Αρχίζουν οι δικαιολογίες και συνεχίζονται οι υποσχέσεις. Δικαιολογίες για όσα δεν έγιναν και υποσχέσεις για αυτά που θα γίνουν. Επιπλέον, υποσχέσεις για μια βιβλιοθήκη στην οποία θα έχω πρόσβαση… Ούτε αυτό πραγματοποιήθηκε…

    3ο έτος (2006-2007): Το έτος της υπομονής… Χάλασε το ασανσέρ της τυποκυκλαδικής και εγώ έμεινα στο ισόγειο ενώ το μάθημα συνέχισε να διεξάγεται στον 1ο όροφο… Οι δικαιολογίες αρχίζουν να πληθαίνουν και οι υποσχέσεις συνεχίζονται. Αρχίζει να γίνεται λόγος για επικείμενη μετακόμιση στο κτίριο του 1ου Γυμνασίου το οποίο και υποτίθεται ότι πληροί όλες τις προδιαγραφές. Στις 16 Νοεμβρίου 2007 περιμέναμε μια εβδομάδα για να τεθούν σε λειτουργία τα ασανσέρ του κτιρίου. Κάτι που δεν έγινε μέχρι τώρα…

    4ο έτος (2007-2008): Το καλύτερο (σε σύγκριση με τα υπόλοιπα) έτος… Το έτος με τις λιγότερες υποσχέσεις... Ξέρετε… Αρχίζει να μοιάζει θετικό το ότι σταμάτησαν οι μεγάλες υποσχέσεις. Μετά από τόσα χρόνια ξέρω πλέον την εξίσωση… Υποσχέσεις = κοροϊδία!!!

    5ο έτος (2008-2009): Το έτος της (από)γνωσης… Τα μαθήματα μεταφέρθηκαν στο 1ο Γυμνάσιο και ενώ στις 4 Δεκεμβρίου με διαβεβαίωναν ότι όλα λειτουργούν σωστά, την επομένη το πρωί μου τηλεφώνησαν για να με ενημερώσουν ότι δεν λειτουργούν τα συστήματα που είναι απαραίτητα για την πρόσβασή μου στο κτίριο.


    Επίσης, δεν κατάλαβα ποιος είναι ο λόγος που αναφέρει στο δελτίο τύπου ότι δεν δύναμαι να παραμείνω στο χώρο του πανεπιστήμιου για περισσότερο από 3-4 ώρες. Δεν τίθεται θέμα χρονικού ορίου. Πολλές φορές έχω παραμείνει στη σχολή πολύ περισσότερο από 5 ώρες. Άλλωστε, είναι δικαίωμα του κάθε φοιτητή να παρακολουθεί οποιοδήποτε μάθημα και για όσο χρόνο επιθυμεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Το θέμα πρόσβασης της Μαρίας στα μαθήματα προβάλλει την αδυναμία και αδιαφορία της διοίκησης του τμήματος για ουσιαστική λύση προβλημάτων… Ναι είναι (σχετικά) νέο το τμήμα, ναι υπάρχουν δυσκολίες αλλά μήπως θα έπρεπε να είστε εκεί και να παλεύετε με τους φοιτητές και τους υπαλλήλους ώστε να ξεπεραστούν όλα αυτά? Οι πολιτικάντικες «απαντήσεις» και τα ανακοινωθέντα δελτία τύπου, από τη μία απολογητικά γιατί μας στρίμωξαν και από την άλλη επιθετικά γιατί έχουμε και έναν τίτλο να υπερασπιστούμε φυσικά και δεν πρόκειται να δώσουν λύση εκτός εάν διακρίνουμε στο βάθος νομικό πρόβλημα. Ο τίτλος όμως είναι αυτός που χρειάζεται το όραμα και όχι οι υπόλοιποι πρόεδρε. Γιατί όταν προβάλλουμε ένα όραμα στους άλλους θα πρέπει να πιστεύουμε σε αυτό και να θυσιάζουμε και κάτι από εμάς… όχι να θυσιάζουμε τους άλλους και εμείς να μαζεύουμε αυλικούς για να ενδυναμώνουμε τη ματαιοδοξία μας… και είναι κρίμα… γιατί το αντικείμενο σπουδών είναι όντως πολύ καλό… και είναι κρίμα να χάνει την ουσία και το νόημά του από κακή διοίκηση…

    Lord Farquaad: Some of you may die, but that is a sacrifice I am willing to make.
    Shrek (2001)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Όσο εμείς από ενδιαφέρον ή συμπόνοια ή υστεροβουλία ή ακομα και διασκέδαση (όπως βλέπω από κάποιους) θα μπαίνουμε στο φόρουμ και θα κουνάμε το δάκτυλο δεξιά και αριστερα αυτοί που ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν τη δουλειά τους θα κρύβονται και αυτοί που ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν κάτι θα λένε "ασε μην μπλέξω".

    Λοιπόν έχει προσπαθήσει και παραπάνω ο Gimanin να εστιάσει στην ουσία και εγώ συμφωνώ απολύτως.

    Ο εργολάβος ήρθε ήδη την επόμενη μέρα που τον αναφέραμε.
    Και έβαλε μπροστά να φτιάξει τα ασανσέρ.

    Υπάρχουν όμως κι άλλα ασανσέρ με χαρακτηριστικό "ονομα" κιόλας.
    ΚΑΙ αυτά ευθύνονται για την 4χρονη ταλαιπωρία της Μαρίας.
    ΚΑΙ αυτά θέλουν επισκευή επιτέλους.

    Μόλις λύσουμε τα προβλήματα αυτά, θα έχουμε την πολυτέλεια να συζητούμε.

    Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @dimitris@aegean.gr ανέφερες ότι βλέπεις κάποιους να διασκεδάζουν. Υπονοείς πως κάποιοι από όσους έγραψαν εδώ κάνουν πλάκα με το θέμα; Απ' όσο βλέπω μέχρι τώρα μόνο ο Δαρζέντας κάνει πλάκα με το θέμα. Από την εκπομπή του Παπαδάκη μέχρι και το δελτίο τύπου... ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΕΛΟΙΑ!

    Ας τον ενημερώσει κάποιος πώς μερικές φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς...

    ΕΛΕΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ε όχι και γελοια τα όσα λέει ο κύριος πρόεδρος. Ντροπή! Πώς τολμάς και μιλάς έτσι για τον πιο αγαπησιάρη πρόερδο που πέρασε ποτέ από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου; Γελοία είναι αυτά που είπε ο Παπαδάκης και ο Λιαρέλης στον αγαπησιάρη πρόεδρό μας. Ακούς εκεί να του πουν πως δεν λειτουργούν τα ασανσέρ! Και δεν τον άφηναν και να μιλήσει οι ξεδιάντροποι... Κρίμα! Είχε τόσα ωραία πράγματα να πει... Ελπίζω να τον ξαναβγάλουν σε άλλη εκπομπή κάποια στιγμή γιατί αυτοί του στέρησαν την ευκαιρία να γεμίσει την ατμόσφαιρα με την αγάπη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η ερώτηση του Γρηγόρη Ψαριανού στον υπουργό παιδείας http://www.psarianos.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=267:2009-04-24-11-29-08&catid=2:2008-11-11-07-31-29&Itemid=6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Διάβασα την επερώτηση και θα σας πω αυτό που με στενοχωρεί:

    Ο Ψαριανός πίστεψε απόλυτα το ανακριβές άρθρο το οποίο δεν επαλήθευσε και μάλλον μεγέθυνε και λιγάκι για να δώσει έμφαση.
    (Ενδεικτικά το θέμα των εξετάσεων δεν ισχύει όπως δήλωσε και η Μ.Ρ.)

    Έτσι η (καλόβουλη) επερώτηση θα λάβει μια απάντηση με τα πραγματικά στοιχεία και όταν φανεί ότι τα πράγματα είναι αλλιώς το ΥΠΕΠΘ θα υποθέσει (με ευκολία) ότι τελικά ΔΕΝ υπάρχει καν πρόβλημα και άρα από πλευράς του όλα είναι ΟΚ.

    Το πρόβλημα της πρόσβασης θα λυθεί από εμάς (εννοώ την ακαδημαϊκή κοινότητα) και αυτοί που ευθύνονται για το ανύπαρκτο πλαίσιο, όπως και για τη δημιουργία των προβλημάτων θα συνεχίσουν να πορεύονται εν ηρεμία.
    Τσάμπα ο διασυρμός του Τμήματος.
    Δεν είναι κρίμα;

    Όποιος έχει πρόσβαση στο βουλευτή (και του το προώθησε) ας τον ενημερώσει για τα πραγματικά προβλήματα της Μ.Ρ. όπως η ίδια τα έδωσε και σε αυτό το φόρουμ.
    Και την επόμενη φορά ας είμαστε πιο προσεκτικοί.

    Στην τελική αν είναι να αναδείξουμε ένα πρόβλημα ας αναδείξουμε το σωστό πρόβλημα.
    Τη λύση ούτως ή άλλως μόνοι μας θα τη δώσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή