ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ



ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

http://dpsd.tumblr.com/

http://radioblacksheep.blogspot.com

www.reactfestival.gr




Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009

Εκδηλώσεις 5-7/12


-Το Σάββατο 5/12 στις 20:00, θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την ομάδα Συνδετήρας εκδήλωση με θέμα την «Οικολογική κρίση και το πρόταγμα της αποανάπτυξης». Θα συζητήσουν μαζί μας ο Θανάσης Πολλάτος και ο Παναγιώτης Σιαβελής, μέλη της ομάδας «Αυτονομία ή βαρβαρότητα»

-Την Κυριακή 6/12 το απόγευμα θα γίνει live με μαθητικά, φοιτητικά και άλλα συγκροτήματα στο Αμφιθέατρο του 1ου Γυμνασίου

-Την Δευτέρα 7/12 αποφασίστηκε αναστολή όλων των μαθημάτων του τμήματος και συμμετοχή σε πορεία με μαθητές και Σωματεία εργαζομένων, που θα ξεκινήσει από την πλατεία Ηρώων στις 11:30 το πρωί και θα καταλήξει στο Αστυνομικό Τμήμα

18 σχόλια:

  1. 1.Η οικολογική κρίση; Αυτό είναι το ζήτημα που πρέπει να μας προβληματίσει εκείνες τις μέρες; Η κοινωνική κατάσταση, η κρατική βία, η περσινή εξέγερση κτλ είναι δευτερεύον ζητήματα μπροστά στην οικολογική κρίση;

    2.Κυριακή 6 Δεκεμβρίου. Πάρτι; Αυτό που θα κάνετε είναι πάρτι;;; Όταν τα περισσότερα πανεπιστήμια τελούν υπό κατάληψη κάτω από δύσκολες συνθήκες (πχ ασοεε) και την Κυριακή όλος ο κόσμος σε όλη τη χώρα όλη την ημέρα θα βρίσκεται στους δρόμους εσείς θα πίνεται μπύρες και θα χαμουρεύεστε; Επειδή πουλάει το θέμα, μπορείτε να βάλετε και τα ποτά ακριβά για να βγάλετε και κανένα φράγκο, έτσι στο όνομα του Αλέξη και της εξέγερσης.

    3.Δευτέρα. Μετά το πάρτι που φαντάζομαι οι περισσότεροι θα φύγουν πρωί και μεθυσμένοι η πορεία στις 11 το πρωί είναι μια πολύ καλή ιδέα να μην έρθει κανείς σας. Επίσης εάν αποφασίσεις να κάνεις κάτι επετειακά εκείνες τις μέρες λόγο της δολοφονίας το κάνεις στην επέτειο και όχι όταν σε βολεύει. Τα Χριστούγεννα δεν έγιναν ποτέ στις 26 Δεκεμβρίου γιατί 25 ήταν Κυριακή και πήγαινε τσάμπα η αργία.

    Κρίμα παιδιά, ξεχάσατε πολύ γρήγορα. Καλή διασκέδαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. to thema me tin deutera arxise apo tous kathigites kai tin ADEDY. opou einai alitheia oti tous xalase arketa pou i 6/12 epese kuriaki kai anakoinwsan stasi ergasias ti deutera. sti sunexeia efoson den tha ginontousan ta mathimata ti deutera ebgalan kai kalesmata gia poreia oi mathites.
    ontws einai ligo akuro na kaneis poreia deutera, efoson apofasiseis oti thes na kaneis. i kuriaki itan mia polu kali eukairia pou o kosmos den ergazetai opoios thelei na sumetexei. kai giauto stin athina tin kuriaki tha exei para polu kosmo. tin deutera mono mathites kai kathigites mporoun na sumetexoun kai pali se periorismenes wres.
    pisteuw oti ean thes na kaneis poreia ti deutera gia tous dikous sou logous kaneis deuteri poreia kai den antikathistan tis kuriakis pou tote tha ginei se oli tin ellada. px sta trikala, opws kai se arketes alles mikres perioxes tha ginoun duo tin kuriaki prwi kai apogeuma kai mia deutera prwi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H parakmi arxise apo persi kai apla tora kleinei ton kiklo tis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ANOIXTE RE ENA HMEROLOGIO NA DEITE TI LEEI KAI AFISTE TA LIVE KAI TIS MALAKIES. OLO TO TRIHMERO OLOI STOUS DROMOUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντονη αστυνονομικη παρουσια παρατηρείται και σημερα το βραδυ στο κεντρο της Αθηνας,πολυ πιο αυξημνενη απο χθες,μιας και ολοι φοβουνται γενικευμενα επεισοδια τις επομενες ωρες...
    Μαλιστα,εντυπωση προκαλεσαν οι δηλωσεις του μεγιστου φασιστα...ο οποιος ειπε μεσα στη Βουλη ...να ειμαστε ετοιμοι για "πολεμο"...
    Δεν θα μας κανει καθολου εντυπωση, εαν εχει δοθει η γραμη στα γνωστα Αυγα της ακροδεξιας,να μασκαρευτουν ως κουκουλοφοροι και να αρχιζουν να τα σπανε ολα,ωστε μετα,τις καταστροφες να τις χρεωθουν οι αναρχικοι...
    Ασχημο πραγμα η προβοκατσια,ιδιαιτερα οταν αυτη πηγαζει,προωθείται και χορηγείται με οποιοδηποτε τροπο...μεσα απο το ιδιο το κοινοβουλιο...

    http://prezatv.blogspot.com/2009/12/blog-post_6274.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γι άλλη μια φορά παρατηρώ κάποιους (ανώνυμους βεβαίως βεβαίως) ελιτίστικα (& με την απαραίτητη σνομπαρία που επιβάλει η "θέση κορύφής" τους) να κριτικάρουν το τρόπο που αποφασίστηκε μέχρι στιγμής

    καταρχήν αυτές είναι κάποιες δράσεις οι οποίες αποφασίστηκαν, αν βρισκόντουσαν κάποιοι άλλοι να προτείνουν κάποιες άλλες δε καταλαβαίνω γιατί, αν αξίζαν το κόπο, δε θα πλαισιονόντουσαν & από το υπόλοιπο κόσμο.
    Γι άλλη μια φορά όμως είναι πιο εύκολη η κριτική άσε δα που δε χρειάζεται να ιδρώσεις κιόλας

    Στο θέμα της εκδήλωσης τώρα αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι ότι ο θάνατος ενός παιδιού υπήρξε η αφορμή για κοινωνικούς αγώνες οι οποίοι θέσαν περισσότερα θέματα από αυτό της αστυνομικής βίας & αυθαιρεσίας, τι ζόρι δηλαδή υπάρχει με την οικολογία δηλαδή δεν είναι κοινωνικό θέμα ή μήπως το παράγοντα της αποανάπτυξης τον αποσιωπούμε για να σνομπάρουμε ξανά (& ξανά)
    Θα μπορούσε βέβαια πάντα στο πλασιο των δράσεων αυτοί που δυσανασχέτησαν με το θέμα να οργάνωναν παραλληλα μια άλλη εκδήλωση κατά τη γνώμη τους πιο ενδιαφέρουσα θα υπήρχε έτσι & μεγαλύτερη ποικιλία
    Γι άλλη μια φορά βεβαια η κριτική είναι πιο εύκολη

    για τη συναυλία τώρα: τι ζόρι τραβάτε δε κατάλαβα για μνημόσυνο δηλαδή τι προτείνει η επαναστατική επιτροπή? κάτι σ εκκλησιά ή κάτι πιο τρέντυ?
    & πάλι θα μπορούσε παράλληλα να γίνει η όποια άλλη δράση
    Γι άλλη μια φορά βέβαια η κριτική είναι πιο εύκολη

    για τη πορεία: Γιατί Αγαπητέ/η ανώνυμε/η δεν οραγνώνατε εσύ/είς κάτι τη Κυριακή? πιστεύατε ότι δε θα βρισκόταν κόσμος να σας ακολουθήσει?
    θα μπορούσαν να γίνουν περισσότερες απο μια πορείες διαμαρτυρίας γιατί όχι
    αλλά όπως ξανάπαμε η κριτική είναι πολύ πιο εύκολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταρχήν νομίζω πως έχω δικαίωμα να κρίνω. Βλέπω το πρόγραμμα δράσεων ενός πανεπιστημίου, βλέπω και ενός άλλου και λέω με ποιες ενέργειες συμφωνώ και με ποιες όχι. Δηλαδή εάν αποφασίζατε να σπάσετε όλα τα αυτοκίνητα στη Σύρο για διαμαρτυρία δεν θα είχε δικαίωμα να πει κάποιος εγώ συμφωνώ ή όχι με αυτή την κίνηση;
    Τώρα γιατί δεν προτείνουμε δράσεις, ας γινόταν ένα ανοιχτό κάλεσμα να κατατεθούν γενικότερες απόψεις και προτάσεις να συζητηθεί το θέμα.
    Για τα υπόλοιπα, καταρχήν να σου πω πως δεν τραβάω κανένα ζόρι. Εάν εσύ τώρα πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό που πρέπει να συζητηθεί εκείνη τη μέρα είναι η οικολογία πάω πάσο. Δεν είπα ότι δεν είναι κοινωνικό ζήτημα, αλλά δεν νομίζω να έγιναν πέρυσι όλα αυτά εξαιτίας της οικολογίας. Για συναυλίες και πορείες: ποίος μίλησε για μνημόσυνο; στις άλλες πόλεις δηλαδή που δεν κάνουν συναυλία και έχουν τρεις μέρες πορείες και εκδηλώσεις είναι μνημόσυνο; Και στο κάτω κάτω καλύτερα να γινόταν μνημόσυνο παρά πάρτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κανείς δεν αμφισβήτησε το δικαίωμα του καθενός να λέει τη γνώμη του ίσα ίσα που κάθε ενέργεια σωστή ή λιγότερο σωστή, λάθος ή λιγότερο λάθος είναι μια αφορμή για κουβέντα
    αυτό που σου είπα ήταν ότι δε μπορείς να κάνεις μόνο κριτική πρέπει να προτείνεις γιατί ακριβώς επειδή δεν είναι μόνο σχολική - φοιτητική επέτειος αλλά του καθένα που ζει σ αυτό το τόπο θα μπορούσες μέσα από τις δικές σου συλλογικότητες ή παρεές ή ότι άλλο θα σε έκανε να κάνεις κάτι που θα ήταν αυτό που κατά τη γνώμη σου/σας θα ήταν καλύτερο απ το ήδη υπάρχον θα μπορούσε ωραιότατα να ενσωματωθεί στην επέτειο αυτή και να βοηθήσεις & συ με το δικό σου τρόπο να γίνει κάτι καλύτερο ή ουσιαστικότερο ή όπως αλλιώς το χαρακτηρίσουμε
    αυτό που έθιξα καταρχήν ήταν το γεγονός ότι μόνο έκρινες δεν έπραξες....

    το θέμα της κουβέντας το θεωρώ ενδιαφέρον & γι αυτό θα πάω όπως & αν οργανωνόταν μια οποιαδήποτε άλλη μέρα του χρόνου,
    δεν είμαι εξάλλου στην οργανωτική ομάδα για να σου πω αν ήταν στο χέρι μου να διάλεγα ίσως να διάλεγα & γω όπως & συ κάτι άλλο
    όμως η αλήθεια είναι ότι εγώ όπως & συ δεν ίδρωσα ιδιαίτερα για να βρω θέμα & γι αυτό θεωρώ ότι εγώ όπως & συ δε μπορώ να πω κάτι γιατί δε φρόντισα για κάτι καλύτερο
    όπως προείπα στη κουβέντα θα παραβρεθώ

    η συναυλία τώρα είναι κι αυτό ένας τρόπος δράσης αν ρίξεις μια ματιά & στην υπόλοιπη Ελλάδα θα δεις ότι & άλλοι διοργανώσαν συναυλίες
    & πάλι όμως θεωρώ ότι εγώ όπως & συ απ τη στιγμή που δε φροντίσαμε να προτείνουμε - διοργανώσουμε κάτι άλλο δε μπορούμε αφυψηλού να κρίνουμε & να κατακρίνουμε τα παιδιά που φρόντισαν να κάνουν κάτι για να φωνάξουν με το δικό τους τρόπο & να δώσουν το δικό τους μήνυμα

    σίγουρα θα μπορούσαν να γίνουν πολλά πράγματα, το γεγονός όμως ότι δεν έγιναν δεν είναι λάθος της συγκεκριμένης ομάδας αλλά όλων μας γιατί το μόνο που κάνουμε είναι υψηλή κριτική & καμιά ενέργεια που θα δώσω ζωή σε όλο τούτο το θέμα

    δεν είναι αργά όμως...
    προλαβαίνουμε
    πρότεινε κάτι τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις εκτός από το τελευταίο. Δεν είναι το θέμα να προλάβουμε κάποια επέτειο. Απλά διακρίνεται μια γενική εικόνα χαμηλού ενδιαφέροντος. Αυτό φαίνεται και από το πρόγραμμα που αποφασίστηκε αλλά και το συζητάνε και τα παιδιά. Τώρα για το ατομικό, ανεξάρτητα τι θα κανω εγώ και οι δυο φίλοι μου, άλλη δύναμη και επιρροή έχουν φοιτητές και μαθητές και άλλο εμείς. Κάλος ή κακός έτσι είναι γιαυτό και τους πέφτει το βάρος της οργάνωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κατ' αρχήν ζητώ συγνώμη που επεμβαίνω, ενώ παράλληλα λείπω από τις συλλογικές διαδικασίες τον τελευταίο καιρό.

    ο ΦΣ σίγουρα περνάει τη φάση του από πολλές απόψεις. Ήταν όμως ίσως ο μόνος σύλλογος πανελλαδικά που ΕΧΑΣΕ ΕΞΑΜΗΝΟ, κ αυτό το αντιμετωπίζουμε τώρα όλοι. Ως απόρροια, υπάρχει ένα γενικό μούδιασμα και καχυποψία, όταν συγχρόνως βλέπεις ότι από αυτά που αιτούσες, λίγα κατάφερες.

    Παρόλα αυτά, κινήθηκαν σωστά και έγκαιρα οι συλλογικές διαδικασίες του ΦΣ (βλέπε Γενικές Συνελεύσεις). Εκεί αποφασίζει η πλειοψηφία και η πλειοψηφία αποφάσισε αυτές τις δράσεις. Επομένως, δεν πρέπει να καταλογίζουμε σε άλλους τι δεν κάνουμε, εφόσον εμείς είμαστε οι υπεύθυνοι. Αν θέλετε να αναλύσουμε τις αιτίες που δεν έκανε κάτι πιο δυναμικό ο ΦΣ, αυτό είναι άλλο (μεγάλο) θέμα.

    Τώρα, ο καθένας ανήκει σε ένα κοινωνικό και εργασιακό χώρο. Από κει, μπορεί και πρέπει να οργανώσει και να προτείνει σε άλλους χώρους συλλογικές δράσεις. Στη Σύρο είμαστε, όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Μην πει κανείς ότι δεν ξέρει που θα βρει τους αντιπροσώπους του ΦΣ.

    Έτσι λοιπόν καταλήξαμε στην πορεία της Δευτέρας, ύστερα από συνεννόηση με άλλους χώρους και συλλογικότητες. Και αφίσα κάποιοι έβγαλαν κ κείμενο κυκλοφορεί.

    Για τη συζήτηση, προσωπικά όντως θεωρώ ότι είναι εκτός άμεσου κλίματος. "Αυτονομία ή βαρβαρότητα" θα μπορούσε να είναι από μόνο του ένα πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο θέμα. Αλλά από την άλλη δεν μου πέφτει λόγος να κρίνω, γιατί ακριβώς δεν συμμετείχα στη διαμόρφωση της απόφασης και του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. (Δυστυχώς το παρακάτω δε κατάφερα να το δημοσιεύσω χθες - είχε φάει κόλλημα το blogger, οπότε, μετά τις απαντήσεις της annaς και του τζιμανινινινινι είναι κάπως off, αλλά:)

    Προς τον πρώτο ανώνυμο:

    1. Μήπως "η κοινωνική κατάσταση, η κρατική βία, η περσινή εξέγερση κτλ" είναι ζητήματα που θα πρέπει (; - πρέπει; τι κ γιατί πρέπει;) να μας απασχολούν ΜΟΝΟ επετειακά τις μέρες του Δεκέμβρη; Προσωπικά λέω όχι και γι' αυτό το λόγο τέτοια θέματα με/μας απασχολούν καθημερινά... Η οικολογική κρίση είναι και αυτή μέρος της τωρινής "κοινωνικής κατάστασης" οπότε και άξια συζήτησης, ανάλυσης κ.λπ. Στο να αναλύσουμε μια φορά ακόμα την κρατική βία και την καπιταλιστική δικαιοσύνη, δε βρίσκω κανένα νόημα, όλοι τα ξέρουμε, τα ζούμε(!), μένει να τα αλλάξουμε... Οι τρόποι είναι άλλη κουβέντα, που σίγουρα δε θα πρέπει να γίνεται μια φορά το χρόνο, αλλά καθημερινά, στην καθημερινή ζωή μας.. Κάποιοι κοινωνιολόγοι αυτή τη διαδικασία την ονόμασαν "εξέλιξη". Φαίνεται να την ξεχνάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 2. Πάρτι; Ποιος μίλησε για πάρτι; Είναι live διαμαρτυρίας. Δε φαντάζομαι να θεώρησες πάρτι τις μουσικές εκδηλώσεις που έγιναν πέρυσι στα Προπύλαια.

    Οι τιμές διαμορφώνονται ώστε να βγουν τα έξοδα. Έχουμε και χορηγούς, ντρεπόμαστε γι' αυτό αλλά ότι κάνουμε το κάνουμε "our way", δωρεάν, χωρίς παρατάξεις και τα λεφτά τους.

    Το θέμα δε πουλάει. Πουλάνε αυτά που δείχνουν στις ειδήσεις. Εμάς δε μας δείχνουν. Δε θέλουμε κιόλας...

    Όσο για το αλκοόλ, προσωπικά, διαφωνώ με κάθε κοινωνική, ηθική υποκρισία. ... Το χαμούρεμα είναι "χαρά θεού" και ο έρωτας η μεγαλύτερη αντίσταση σε κάθε σύστημα. Η Έμμα Γκόλντμαν είπε:
    "If I can't dance, it's not my revolution!
    If I can't dance, I don't want your revolution!
    If I can't dance, I don't want to be part of your revolution.
    A revolution without dancing is not a revolution worth having.
    If there won't be dancing at the revolution, I'm not coming."

    Ο επετειακός θρήνος είναι υποκρισία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 3. Αν και με κάλυψε ο ανώνυμος 2, προσθέτω πως η πορεία ως κοινωνικό μέσο επικοινωνίας έχει νόημα να ακουστεί σε εξουσία και κοινωνία. Μια Κυριακή δε θα ακουστεί. Θα κοιμάται και η εξουσία και η κοινωνία... Η στάση εργασίας τελικά "δημιουργεί πρόβλημα", είτε στους δρόμους και την κυκλοφορία, είτε στα σχολεία, είτε στα ανοιχτά μαγαζιά, είτε (πολλά όπως καταλαβαίνεις...) με αποτέλεσμα να υπάρξει κάποιου είδους κοινωνικός προβληματισμός.

    Επίσης, η επέτειος ως έννοια είναι για τον πούτσο! Τι μαλακίες είναι αυτές; Θα γίνει η 6η Δεκεμβρίου σα την παρέλαση της 17ης Νοέμβρη; Για την οποία, οι σημερινοί μαθητές, μέσα από στείρα ποιηματάκια και εκδηλώσεις, έχουν χάσει πάσα ιδέα περί τίνος πρόκειται.. ..Έτσι ώστε να συγκρίνουν και να συλλογιστούν πως και η σημερινή κατάσταση δεν απέχει και πολύ...

    Τέλος, ως προς τι η ανωνυμία; Ειδικά εδώ...

    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 3. Αν και με κάλυψε ο ανώνυμος 2, προσθέτω πως η πορεία ως κοινωνικό μέσο επικοινωνίας έχει νόημα να ακουστεί σε εξουσία και κοινωνία. Μια Κυριακή δε θα ακουστεί. Θα κοιμάται και η εξουσία και η κοινωνία... Η στάση εργασίας τελικά "δημιουργεί πρόβλημα", είτε στους δρόμους και την κυκλοφορία, είτε στα σχολεία, είτε στα ανοιχτά μαγαζιά, είτε (πολλά όπως καταλαβαίνεις...) με αποτέλεσμα να υπάρξει κάποιου είδους κοινωνικός προβληματισμός.

    Επίσης, η επέτειος ως έννοια είναι για τον πούτσο! Τι μαλακίες είναι αυτές; Θα γίνει η 6η Δεκεμβρίου σα την παρέλαση της 17ης Νοέμβρη; Για την οποία, οι σημερινοί μαθητές, μέσα από στείρα ποιηματάκια και εκδηλώσεις, έχουν χάσει πάσα ιδέα περί τίνος πρόκειται.. ..Έτσι ώστε να συγκρίνουν και να συλλογιστούν πως και η σημερινή κατάσταση δεν απέχει και πολύ...

    Τέλος, ως προς τι η ανωνυμία; Ειδικά εδώ...

    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το μόνο που θα ήθελα να προσθέσω (επειδή λόγω του κακότροπου χαρακτήρα μου δεν μπορώ να το υποφέρω) είναι ότι δεν είναι πουθενά γραμμένο ότι οι φοιτητές φέρουν το βάρος της αντίστασης σε ότι είναι σάπιο μέσα μας και διαμορφώνει την κοινωνία που ζούμε. επίσης (είπα ψέματα), η καχυποψία είναι υγιής στάση όταν ζεις μέσα στην απάτη, και το μούδιασμα δεν δικαιολογείται από το περσινό react, από μια άποψη, επειδή ακριβώς είχε τίμημα.
    γαλικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αρχικά εξηγούμε και λέω ότι, το τι θα κάνει ο καθένας είναι δικό του θέμα και δεν (πολύ)χωράει κριτική. Αλλά, επειδή πέρσι είχαμε μια πολύ έντονη περίοδο με πολλές δράσεις και πολύ όμορφο κλίμα, ισως κάποιοι περίμεναν κάτι πιο έντονο και δραστήριο από το σύλλογο. Και η αλήθεια είναι ότι και εγώ απογοητεύτηκα σε μεγάλο βαθμό (όπως και αρκετά παιδιά ακόμα), όχι τόσο για τις δράσεις που αποφασίστηκαν, όσο για την έλλειψη διάθεσης για να γίνουν πράγματα. Το κλίμα ήταν περισσότερο, ήρθε ο Δεκέμβρης και πρέπει να κάνουμε και κάτι, και δίνω κάποια παραδείγματα (από τις συνελεύσεις που ήμουν έστω και παθητικά): Στην 1η συνέλευση που ήταν θέμα ο Δεκέμβρης, συζητήθηκαν πολλές ώρες διάφορα πράγματα όπως φύλακας, αξιολόγηση κτλ και τελικά αυτό το θέμα δεν αναφέρθηκε καθόλου γιατί είχε περάσει η ώρα. Στην 2η συνέλευση αντίστοιχα συζητήθηκαν για ώρες τα θέματα αξιολόγησης και του ΤΕΕ και το θέμα του Δεκέμβρη για κανένα 20λεπτο στο τέλος όπου αποφασίστηκε να γίνει live και ταυτόχρονα ειπώθηκε να γίνει και κάποια πορεία. Στην 3η συνέλευση όπου συζητήθηκε εκτενέστερα το θέμα, υπήρξαν διάφορες προτάσεις όπως να γίνει πορεία και Κυριακή, εάν κάποια παιδιά πήγαιναν Αθήνα να εκπροσωπούσαν το σύλλογο με κάποιο πανό κτλ, τα οποία απορρίφθηκαν όλα. Επομένως πιστεύω ότι όλες οι αντιρρήσεις που προκύπτουν τώρα είναι γιατί το ζήτημα δεν πολυσυζητήθηκε και αυτό δεν έγινε, λόγω έλλειψης διάθεσης να γίνει κάτι πιο ουσιαστικό ή πιο δυνατό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της απροθυμίας είναι το γεγονός ότι σήμερα το πρωί είχε δοθεί ραντεβού (από τη συνέλευση) για να οργανωθούν κάποια πράγματα (πανό κτλ) και πήγε μόνο ένας. Είναι όντως περίεργο πέρσι να γίνονται κάθε μέρα πράγματα, κάθε μέρα πορείες και δυο πορείες την ίδια μέρα κάποιες φορές από τους ίδιους ανθρώπους και τώρα δεν ενδιαφέρθηκαν 3-4 να κάνουν ένα πανό μισής ώρας ή να γραφτεί ένα δικό μας κείμενο (λες και δεν έχουμε να πούμε εμείς τίποτα και απλά συνυπογράφουμε το υπάρχον).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όσον αφορά τον επετειακό χαρακτήρα, εάν και είναι λίγο ηλίθιο, τελικά ισχύει. Και εφόσον ισχύει το κάνεις εκείνη την ημέρα και όχι όποτε σε βολεύει όπως έκανε η ΑΔΕΔΥ. Και ισχύει ο επετειακός χαρακτήρας γιατί έχεις μπει στη διαδικασία να κάνεις κάτι αυτές τις μέρες. Διαφορετικά εάν δεν ίσχυε και απλά θέλεις να κάνεις κάποιες δράσεις ενάντια στην κρατική βια (ή για οτιδήποτε), θα το έκανες σε μια άσχετη περίοδο και όχι το 3μερο του Δεκέμβρη.
    Για το live προσωπικά διαφωνώ κάθετα. Κάποτε το έλεγε ο Σπύρος για πλάκα πάρτυ διαμαρτυρίας και τώρα πάνω κάτω γίνεται. Οκ δεν το ισοπεδώνω, σίγουρα μπορείς να πεις και να εκφράσεις πράγματα μέσα από τη μουσική και από ένα live, αλλά έχει αρχίσει να μου τη δίνει στα νεύρα η φάση ότι εμείς είμαστε εναλλακτικοί τύποι και διαμαρτυρόμαστε εναλλακτικά. Λίγη παραδοσιακή διαμαρτυρία σε συνδυασμό δεν θα έβλαπτε κανέναν. Δηλαδή γιατί να μην γίνει μια πορεία και γίνει στα καπάκια το live, ή μια συζήτηση και μετά live? Και οι συναυλίες που έγιναν πέρσι σε προπύλαια ή ακόμα και στο react είχαν κάποιο background. Δηλαδή στο react υποτίθεται ότι το πανεπιστήμιο τότε ήταν σε μια συνεχιζόμενη κατάσταση διαμαρτυρίας και 'σκεπτικισμού' και οι συναυλίες και γενικά όλο το φεστιβάλ είχε σκοπό να φέρει κοντά τον έξω κόσμο. Και ο κόσμος ερχόταν σε ένα χώρο με πανό, με προβολές, με κείμενα που υποδήλωνε μια κατάσταση και ένα κλίμα. Τώρα δεν υπάρχει ένα χαρτί να το πάρει ο άλλος και να το διαβάσει την άλλη μέρα σπίτι του.
    Τέλος θα πω αυτό που έγραψα και στην αρχή. Δεν τίθεται θέμα κριτικής για τις αποφάσεις που παίρνει ο καθένας, ότι εγώ θα κάνω αυτό ενώ εσύ δεν κάνεις τίποτα κτλ. Ο σύλλογος πήρε αυτές τις αποφάσεις και όποιος συμφωνεί συμμετέχει. Εάν αποφασίσουν ότι δεν θέλουν να γίνει πορεία την Κυριακή και εγώ νοιώθω ότι αυτή τη μέρα πρέπει να βγω στο δρόμο θα πάω μόνος μου στην πλατεία και θα φωνάζω όλη τη μέρα, ή θα πάω κάπου που θα γίνει πορεία και τέλος. Το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι περίμενα να βγούν τουλάχιστον τα παιδιά που συμμετείχαν πέρσι να δείξουν κάποιο ενδιαφέρον, κάτι να γίνει. Κανονικά θα έπρεπε να είχε γίνει ήδη μέσα στο χρόνο που πέρασε, αλλά αφού δεν έγινε τουλάχιστον τώρα έπρεπε. Αυτά και καλό σαββατοκύριακο να έχουμε.
    antuan

    ΑπάντησηΔιαγραφή